Ga naar inhoud


Npo 1 regelmatig stilstaand beeld


jubke

Aanbevolen berichten


Waarom zou openpli niet goed werken op een DM8000  ?   En sinds wanneer heeft CCcam 2.2.1 wat met ondertiteling te maken? 

 

Krijg een beetje het idee dat je zelf niet helemaal weet waar je het over hebt.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal goed en wel maar de nieuwe images hebben met cccam 2.xx lager dan 2.30 geen multidecoding meer.Stap gewoon over naar oscam en al die miserie is verdwenen.Heb het hier ook gedaan en werkt reeds jaren perfekt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg een beetje het idee dat je zelf niet helemaal weet waar je het over hebt.

deze bovenstaande regel slaat op je zelf denk ik.

 

Codx, je schijnt slecht te kunnen lezen alleen maar katten, ondertiteling?? waar heb je het over.

 

 

En inderdaad ik weet er niet veel van maar kan wel lezen,over de DM 8000 en openpli is al genoeg geschreven dat dit nogal eens zorgt voor problemen vandaar dat ik ben overgestapt naar Openatv tot volle tevredenheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een DM8000 en daar staat al jaren openpli op, nog geen enkel probleem tegengekomen, ik gebruik dan ook oscam op deze box.

Openpli is een van de meest stabiele en gebruiksvriendelijke images, trouwens openatv is van dezelfde basis als openpli.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het probleem met het regelmatig stilvallen van het beeld hier mee te maken kunnen hebben:

Op de site van CanalDigitaal staat bij meldingen en storingen het volgende te lezen:

Op zaterdagochtend van 6.00 tot 8.00 uur worden technische onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd.

Tijdens deze periode kunt u korte beeld- en geluidsonderbrekingen opmerken op de volgende zenders: NPO 1, 2 en 3 HD en NPO 1 en 2 SD.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...