PatrickSt Geplaatst: 16 september 2016 Delen Geplaatst: 16 september 2016 (aangepast) Op de zaak hadden we een HD2400 als demo staan. Deze is verkocht en hebben we vervangen door een HD51. Mooi apparaat maar voorheen maakten we gebruik van transcoding en dat werkte heel goed. Dit apparaat lijkt geen transcoding te ondersteunen. Is er een manier om dit toch werkend te krijgen? Desnoods software matig? 17 september 2016 aangepast door wiz onderwerp aangepast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing LINKEY Geplaatst: 20 september 2016 Oplossing Delen Geplaatst: 20 september 2016 (aangepast) Op de zaak hadden we een HD2400 als demo staan. Deze is verkocht en hebben we vervangen door een HD51. Mooi apparaat maar voorheen maakten we gebruik van transcoding en dat werkte heel goed. Dit apparaat lijkt geen transcoding te ondersteunen. Is er een manier om dit toch werkend te krijgen? Desnoods software matig? Momenteel is het transcode en PiP gedeelte nog niet geactiveerd. Hieraan wordt nog flink geknutseld door Broadcom en de ontwikkelaars. Als je 4K (2160p) gebruikt dan zijn er twee video decoders in gebruik. Als je 1080p of lager instelt dan heb je een extra video decoder over wat je zou kunnen gebruiken voor transcode of PiP. De videodecoder/encoder een andere functie geven is nog niet stabiel genoeg voor gebruikers. Momenteel is het nog niet bekend als de nieuwe functies ook daadwerkelijk komen. Verwachting is goed maar dit zal dan pas in 2017 zijn. 20 september 2016 aangepast door LINKEY Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PatrickSt Geplaatst: 21 september 2016 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2016 4K gebruiken we niet, ik ben nieuw in de OpenPLi wereld maar niet in de Linux wereld. Ik ben beheerder, ik beheer vele Linux Servers. Iets compileren van source code is niet nieuw voor me. Is er ergens een Alpha of Beta versie te krijgen? Ik zou dit graag willen testen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen