Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik heb problemen met mijn PiD instellingen voor Ned1 - 2 3 e.c.t Weet iemand de instellingen van de Video PiD ? Audio PiD ? en de CRT PiD ? Want mijn beeld en geluid loopt niet synchroon en als ik het sysnchroon heb dan duurt het een eeuwigheid voor dat ik het te horen en te zien is. Wie kankan mij Helpen. Bedankt en groetjes. Jan. --- titel wat aangepast. ---
Ome Merde Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 als je vermeld welke ontvanger er bij je in de kast staat is het misschien simpeler om een recente settingslijst te e-mailen ofzo ... ajetoo, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik weet niet wat voor ontvanger je hebt. Normaal gesproken zoekt de ontvanger bij een scan de juist PID-codes erbij. Je zou dus de kanalen, waarvan de geluidssignalen niet goed zijn, kunnen verwijderen en vervolgens op de juiste transponder een scan kunnen uitvoeren. Ik heb de ervaring (bijv. bij een Hyundai 1000 dat als ik handmatig pid-codes ga toevoegen dat dit niet goed werkt of zlefs helemaal niet).
Gast Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 De Ontvanger is een PAllcam met een magic card en software 1.8 hij kreeg problemen nadat de nieuwe software erin is gezet daarvoor was dat niet. C+ stlede alles op 0. Bedankt alvast Jan jkservice@wxs.nl
Gast Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 De ontvanger is een Pallcam Of tewel deginiuis box II met een magic card. nadat de nieuwe software in de magic card geladen is zijn de problemen gebonnen. Voorheen was dit niet maar C+ zetten alles op 0. groetjes Jan jkservice@wxs.nl
Gast Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 De ontvanger is een Pallcom oftewel degenius boxII met een magice module nadat de software 1.8 in de module is geplaatst is het mis gegaan. Voorheen werkte hij goed tot dat c+ alles 0 zetten. Groetjes Jan jkservice@wxs.nl
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Met softwareversie 1.8 bedoel je waarschijnlijk Pentacrypt 1.08. Mijn Ervaring is dat Penta 1.04 het beste werkt (tenminste op mijn receiver, op andere receievers kan dit weer anders zijn.) Dus als je problemen zijn begonnenmet 1.08 zou ik gewoon weer een oudere versie (bijv. de 1.04) er in duwen. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen