Zunigkyk Geplaatst: 25 september 2016 Auteur Geplaatst: 25 september 2016 (aangepast) @donpedro: bedankt voor de link @theparasol: Er zijn geen nieuwe voorwaarden. Ik heb slechts de mededeling dat men de prijs verhoogt. Men verzint een nieuwe naam voor het abo en specificeert niet wat het inhoudt. Op mijn vragen daaromtrent reageert men niet. Klantenservice bij online.nl komt alleen in actie als er verkopen te scoren zijn. Voor de telefoon een hoop geblabla, maar duidelijkheid verschaffen doen ze niet. Zeker niet schriftelijk. Daar baalde ik altijd al van, maar als men geld probeert te jatten ga ik het hard spelen. 25 september 2016 aangepast door Zunigkyk
theparasol Geplaatst: 25 september 2016 Geplaatst: 25 september 2016 De regels zijn duidelijk, Ben je het er niet mee eens dan dien je als klant op te zeggen. Aangeven dat je het er niet mee eens bent is geen opzeggen dus betaal jij straks het gelag.
Jürgen Geplaatst: 25 september 2016 Geplaatst: 25 september 2016 ...., maar als men geld probeert te jatten ga ik het hard spelen. Ik heb in jouw vorige reacties toch nergens feiten kunnen ontdekken die de boven geplaatste reactie rechtvaardigen. Misschien toch even overwegen om ook eens naar de vele hiervoor genoemde adviezen te luisteren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2016 Moderator Geplaatst: 25 september 2016 Ik heb je aangeraden de leveringsvoorwaarden te raadplegen, de overeenkomst die jij aangegaan bent met je provider. Daarin staan de ontbindende voorwaarden en de handelingen om die in werking te stellen. Roepen dat je gelijk hebt gaat je hier niet verder helpen. Gewoon formeel opzeggen wel, bepaalde rechtshandelingen vragen een strikte formulering. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 @ Daar baalde ik altijd al van, maar als men geld probeert te jatten ga ik het hard spelen. je gaat wel heel ver om die partij van jatten te beschuldigen en dat kan ook niet zomaar, ook niet op sat4all als spreekbuis voor individuele meningen. als er iets zou zijn wat men jou nog kan adviseren dan is het ga naar een rechtsbijstand of advocaat en vraag om een competent advies. Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Zunigkyk Geplaatst: 26 september 2016 Auteur Geplaatst: 26 september 2016 je gaat wel heel ver om die partij van jatten te beschuldigen en dat kan ook niet zomaar, ook niet op sat4all als spreekbuis voor individuele meningen. als er iets zou zijn wat men jou nog kan adviseren dan is het ga naar een rechtsbijstand of advocaat en vraag om een competent advies. Ik vraag me af of je wel (alles) leest. Voor jou nog eens: speciaal #10, waarom ik die verhoging niet betaal. Ik zeg niet zomaar iets. Overigens heeft online.nl vandaag, 2 weken te laat, geantwoord "wij zullen niet eenzijdig de diensten staken. U dient zelf de opzegging bij ons kenbaar te maken." Ondanks dat ik hun vroeg wanneer ze wilden stoppen met leveren. Ik heb ze terstond dus maar een opzegging gestuurd, hoewel ze al wisten dat ik hun dienst voor die verhoogde prijs niet wou. Nu wil ik hem helemaal niet meer. Bij nieuwe provider ben ik goedkoper uit dan voorheen bij online.nl èn krijg effectief dubbele snelheid. Het lijkt me dat ik tegenover online.nl niet onredelijk was.
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 dus eind goed al goed...! wat ik allemaal lees of niet is niet uw zorg ik schreef heel bewust mijn commentaar daar ik onenig ben met uw handelswijze je hebt een temperatuur kaart en een gevoelstemperatuur kaart daarbij laat ik het nu rusten Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
theparasol Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 Bij nieuwe provider ben ik goedkoper uit dan voorheen bij online.nl èn krijg effectief dubbele snelheid. Welke provider heb je gevonden en tegen welke prijs? Wellicht ook interessant voor anderen hier die in zelfde schuitje zitten
Zunigkyk Geplaatst: 26 september 2016 Auteur Geplaatst: 26 september 2016 (aangepast) Welke provider heb je gevonden en tegen welke prijs? Wellicht ook interessant voor anderen hier die in zelfde schuitje zitten Bij Tele2 ben ik 1 jaar lang voor €225 (alle kortingen meegerekend) onder de pannen, dus €18,75/mnd. Men noemt het "Internet Light", sommige websites prijzen het aan als "tot 20Mb down / 2Mb up". Tele2 zegt zelf dat ik 13Mb/s mag verwachten. P.S.: Ik hoef echt niet het onderste uit de kan, maar online.nl bleef vaag doen over wat ze nou eigenlijk wouden leveren. Men suggereerde 30Mb/s. Mijn indruk nu: ik had 10Mb/s, waarvan in de praktijk 6 a 8 Mb/s overblijft, dat blijft zo en daar willen ze voortaan €23 voor vangen. Een trouwe klant voelt zich dan ongewenst. 26 september 2016 aangepast door Zunigkyk
Gast Mimisiku Geplaatst: 27 september 2016 Geplaatst: 27 september 2016 Die snelheidsbeloftes zijn ook een reden tot klacht bij de consumentenbond. Het is nu al een tijdje verplicht voor de providers om een H2H snelheid op te geven vóórdat je een contract afsluit. De meesten doen dit ook. Online! Klaarblijkelijk dus niet. Als consument kun je op de site van Forescquare gewoon kijken wat je maximaal kunt verwachten en welke centrale je het signaal levert...
Moderator ceesv Geplaatst: 27 september 2016 Moderator Geplaatst: 27 september 2016 Op de site van Tele 2 wordt de prijs als volgt beschreven..... Pakketten Internet snelheid Actieprijs eerste 3 maanden Standaardprijs per maand Internet Light Tot 2 Mb/s up & tot 20 down € 10,- € 22,- Dus over een jaar na 3 maanden ga je alsnog € 22 per maand betalen. Wanneer ik je verder goed begrijp belooft je provider meer snelheid voor een hogere prijs, maar veronderstel je dat de snelheid op voorhand hetzelfde blijft. Providers zijn volop bezig de snelheid bij de klant te verhogen, een grote kans dat je oude provider bezig is met glasvezel tot de wijkverdeelkast om dat te realiseren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zunigkyk Geplaatst: 27 september 2016 Auteur Geplaatst: 27 september 2016 (aangepast) Op de site van Tele 2 wordt de prijs als volgt beschreven..... Pakketten Internet snelheid Actieprijs eerste 3 maanden Standaardprijs per maand Internet Light Tot 2 Mb/s up & tot 20 down € 10,- € 22,- Dus over een jaar na 3 maanden ga je alsnog € 22 per maand betalen. Wanneer ik je verder goed begrijp belooft je provider meer snelheid voor een hogere prijs, maar veronderstel je dat de snelheid op voorhand hetzelfde blijft. Providers zijn volop bezig de snelheid bij de klant te verhogen, een grote kans dat je oude provider bezig is met glasvezel tot de wijkverdeelkast om dat te realiseren. Hier per jaar (€225.50) gedeeld door 12 = €18,79/maand. Over 1 jaar desnoods weer een ander, want ik heb nu gmail opgetuigd. Online beloofd net niet zwart-op-wit, maar suggereert meer snelheid voor een hogere prijs, maar biedt geen nieuw contract aan. Op diverse telefoontjes en schriftelijke vragen geven ze verschillende antwoorden, waaruit ik uiteindelijk concludeer dat hoogstwaarschijnlijk mijn snelheid niet verhoogd wordt als ik enkel de prijsverhoging accepteer. [Die onduidelijkheid is verdacht. Als je mij niet goed begrijpt komt het omdat online.nl zich niet laat begrijpen...] 27 september 2016 aangepast door Zunigkyk
Moderator ceesv Geplaatst: 27 september 2016 Moderator Geplaatst: 27 september 2016 Hier per jaar (€225.50) gedeeld door 12 = €18,79/maand Zelfs op die site staat het volgende: Na de eerste 3 maanden betaalt u € 22,00 per maand. Of heb je in een keer € 225,50 gestort op hun rekening. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jürgen Geplaatst: 27 september 2016 Geplaatst: 27 september 2016 Dat klopt dan toch wat TS schrijft. 3 x € 10,= plus 9 x € 22,= is toch € 228,= per jaar. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Zunigkyk Geplaatst: 27 september 2016 Auteur Geplaatst: 27 september 2016 Dat klopt dan toch wat TS schrijft. 3 x € 10,= plus 9 x € 22,= is toch € 228,= per jaar. Er komt éénmalig €10 bij voor de verzendkosten en Providercheck geeft jou €12.50 als je via hun afsluit. Maakt netto €225,50 voor de hele overstap. Het gedoe erom heen kost mij wel een hoop tijd, en belminuten. Overstappen doe je niet voor de lol.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen