Tonskidutch Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Ik als klant wil zekerheid dat is nu juist het grote probleem, die zekerheid heb je niet ook niet bij een postcodecheck en ook niet bij een andere provider die prestaties kun je enkel fysiek meten ter plekke en op dat moment je kunt binnen 14 dagen een aanbieding annuleren daar je niet tevreden bent (dus bij overstappen altijd op letten) en ook dat staat in de algemene voorwaarden Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 9 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2016 En die beperking wordt veroorzaakt door de gebruikte techniek, koperkabels. Je zou blij moeten zijn dat men de snelheid omhoog brengt, ik moet het met 1 Mb down, en 80 kB up doen en ben meer geld kwijt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Als je zo'n lage snelheid hebt kun je beter een 4G/LTE abo nemen. Ben je vast goedkoper uit...
Tonskidutch Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 (aangepast) Mimisiku even opdat je weet wat het hier kost... na de introductie van 12 maanden 9 oktober 2016 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Zunigkyk Geplaatst: 9 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2016 Lees je hele topic nog eens door, je schrijft zelf dat de provider duidelijk aangaf, dat ze hun netwerk aan het upgraden waren, dat je daardoor meer snelheid geleverd zou gaan worden, en dat je daarvoor een kleine verhoging zou moeten gaan betalen. Jij gaf aan dat je dat niet geloofde, Quote, "ze doen alsof", en verder, dat je geen prijsverhoging wilde betalen. De rest is ruis en geschiedenis. Positief is, dat je hier in dit onderwerp aangeeft, dat de snelheid inderdaad verdubbeld is door je oude provider. Ik vind juist dat jij hier ruis produceert (ben je M7 of satelliet belanghebbende?). Je volgt steeds maar de suggesties over meer snelheid van online.nl en negeert dat ze concreet niets beloven en mij eigenlijk het bos in sturen. Ik moet maar meer geloof hebben, vind je (dat doe je in de kerk, ja). En je bagatelliseert de prijsverhoging. Je claimt onmiddellijk de snelheidsverhoging voor online.nl, maar het ontgaat je dat de snelheidsverhoging niet past bij wat online.nl in het pakket heeft. Maar wel bij wat Tele2 binnenkort aan mij gaat leveren. Ik ben dus benieuwd of er ook 10 Mb/s klanten van online.nl zijn die meer snelheid krijgen, zonder naar een ander over te stappen.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2016 Ik volg dit onderwerp, en lees dat on-line een netwerk verbetering/snelheidsverhoging aankondigt met een kleine prijsverhoging, en dat jij dat niet accepteerde. Daarna vond je dat de provider jou moest opzeggen omdat je dat zelf niet wilde doen, en tenslotte komt online inderdaad met hetgeen ze aankondigde, in jouw geval een verdubbeling van de snelheid, en stel je dat online niet duidelijk naar zijn klanten communiceert. Tja, ..... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Prawo Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Opende ven een ander topic over weggaan bij Online https://www.sat4all.com/forums/topic/355784-energieleverancie-nieuwe-all-in-1-provider/ Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Zunigkyk Geplaatst: 25 januari 2017 Auteur Geplaatst: 25 januari 2017 Even dacht ik dat het beter zou worden, maar het is weer helemaal mis bij die gasten. Ik ben er nog steeds niet in geslaagd me van de provider te verlossen. Al een paar maanden moet ik gedogen dat ze me 15% hogere prijs aftroggelen. Wat ik ervoor terug krijg is omgekeerd evenredig met die verhoging, namelijk soms sneller, maar nog vaker supertraag of helemaal geen internet. Ik schaam me dood dat ik dit moet gedogen. Ik kan er niets tegen kan doen, want overstappen naar een ander werd me óók onmogelijk gemaakt. Als dit bericht voor U leesbaar is, dan is het uiteindelijk toch door de file gekomen en geplaatst...
DIGIWIEW Geplaatst: 31 januari 2017 Geplaatst: 31 januari 2017 (aangepast) zoals al eerder gezegd gewoon opzeggen en rustig verder leven jij zult actie moeten onder nemen niet op hun wachten dan stem je in met hun verhoging maar dat moge wel duidelijk zijn gezien alle reacties hier alles word duurder wil je dat niet zoek een ander je zult het niet winnen ze doen toch wat zij willen 31 januari 2017 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Zunigkyk Geplaatst: 6 mei 2017 Auteur Geplaatst: 6 mei 2017 (aangepast) De rust bij Online.nl leek te zijn teruggekeerd. Alles werkt naar behoren en vanaf 1-11-2016 was de prijs verhoogd van €19,95 naar €23 (€22 +€1 modemhuur) voor 'een nieuw begin en opwaardering van het netwerk', maar de specificatie bleef hetzelfde 10Mb/s.Ik mocht ook nieuw 2j-contract à €24/mnd naar 30/3 Mb/s ('maximaal', garanties krijg je niet). Heb ik (nog) niet gedaan, want ik kan nu maandelijks vrij opzeggen.Heb dus een beetje gespeurd van de week naar alternatieven. Via via kom ik bij online.nl op de website en daar staat zomaar 'Je persoonlijke aanbieding'. Ik klik het kruisje weg, maar het verandert in 'Bekijk je aanbieding'. Dus kijk ik maar even... en er popt een bestelformulier voor Ziggo Alles-in-1 Basic voor mijn neus.Bij de FAQ's zie ik:7) Als je overstapt naar Ziggo wordt je abonnement bij Online.nl automatisch opgezegd.Iets verderop bij de bestelling moet ik aanklikken 'Ik ben al klant van online' en komt een heel geniepig nieuw kruisje "Let op: Per 1 juni 2017 zal er een prijswijziging plaatsvinden op dit product".Dit product is dus waar ik een half jaar geleden al 15% prijsverhoging op kreeg.Prijslijst- geldig vanaf 1 juni 2017.Mijn 10Mb/s gaat al wéér met €5,50 omhoog.Ik heb hier nooit (brief- of email-)bericht van gehad, logisch want 2x per jaar verhogen is abnormaal. Dus zou het wel voor een andere groep abonnees zijn. Er waren discussies over. Toch maar eens even gebeld, want misschien moest ik toch maar eens dat 2j-30/3 abo nemen.Tot mijn stomme verbazing bleek het menens. Die nieuwe prijslijst per 1 juni geldt. ZELFS als je een splinternieuw abo tegen de geadverteerde prijs (€24 voor 2 j 30/3) afsluit.Ik vind dit zeer, zeer grof. De prijsverhoging, zo vaak èn dat het zo heimelijk/achterbaks gaat.Nu kan ik mijn gelijk proberen te halen, maar ik zie hier structureel M7 gedrag.Ik heb de keuze tussen 'flight or fight'.Wat er ook gebeurt, ik wil met deze lompe club niet verder.Ik heb vandaag per 31 mei 2017 online.nl opgezegd. 6 mei 2017 aangepast door Zunigkyk
Prawo Geplaatst: 6 mei 2017 Geplaatst: 6 mei 2017 (aangepast) Ik ben al in november vorig jaar (probleemloos) overgestapt naar NLE.Voor € 29,95 per maand heb ik op mijn adres 90 Mb (iets wat Online.nl ook zou moeten kunnen leveren), inclusief KPN iTV plus een extra telefoonnummer.Doe eens een check op jouw postcode wat de maximale snelheid (van de in principe maximaal leverbare 100 MB) is voor jouw adres: https://www.nle.nl/alles-in-1/ Zuinig kijken deed ik al via de satelliet (als is die iTV een grote verbetering ten opzichte van Digitenne) en zuinig bellen via VoIP (CheapConnect en Betamax dochter FreeVoipDeal). Het enige "probleem" nu nog is dat Online.nl nog abonnementsgeld wil t/m januari 2017 terwijl ik al 7 november opzegde. En ook was overeengekomen dat er voor mij geen opzegtermijn zou gelden.Die telefoontjes van hun incassobureau blijven vervelend. Maar zijn overkomelijk, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. 6 mei 2017 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
moonchild Geplaatst: 6 mei 2017 Geplaatst: 6 mei 2017 Klanten van online hebben hier email over ontvangen. Kan dus over naar ziggo ai1- basic voor 29.95 /maand. Dus tv erbij en hogere snelheid voor 8 euro extra. Snap dit niet van m7. Waarom willen ze klanten kwijt aan ziggo? m7 wordt binnenkort overgenomen door die libery lui? Betaal nu 24 voor internet bij online 12 euro bij CDS. Blijkbaar zijn de klantendatabases bij m7 van online en CDS nog niet gekoppeld. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
youriy Geplaatst: 6 mei 2017 Geplaatst: 6 mei 2017 Klanten van online hebben hier email over ontvangen. Kan dus over naar ziggo ai1- basic voor 29.95 /maand. en hier kun je dat pakket niet vinden?? https://www.sat4all.com/forums/topic/358641-alles-in-1-basic/ clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen