gbert Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Goedemiddag ik wil een nieuwe image van open VIX op mijn Vu solo 4 K zetten maar als ik hem heb uit gepakt . VUplus Solo 4 K Imageversion Bestand 1 KB Initrd_auto.bin Binbestand 7.782 KB Kernel_auto bin Binbestand 4.293 KB reboot update Update bestand 1 KB Splach_auto bin Bin bestand 1.013 KB rootfs.tar Winrar bestand 50.598 KB. Mijn vraag is nu ik heb dus Vuplus uitgepakt en dan komt wat hier boven staat wat er uit komt. Mijn vraag is nu moet ik rootfs.tar wat er nog instaat als Win Rar bestand ook uit pakken of naar de prullen mand sturen. Vr gbert
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 (aangepast) dit zit er bij VTI in en dat zijn er maar 5 VIX is misschien anders daar moet je dan vragen zo net effe die van VIX gedownload de offischele laatste dus dat klopt die hebben een meer en het is minder MB's 23 september 2016 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 dus van de offischele website van VIX kun je gerust downloaden het is daarmee wel een extreem kaal image met 61 MB Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
De_Perre Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 die rootfs.tar NIET uitpakken! die rootfs.tar NIET naar de prullenmand gooien! Gewoon de inhoud die in de zip-file zat die je hebt gedownload, op een usb stick zetten in een dir-structuur => vuplus\solo4K Anders riskeer je een slechte flash te doen. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 op een windows kist zie je niet de juiste extensies van de bestanden op mijn linux pC is het een rootfs.tar.bz2 er wordt niet nogmaals gedecomprimeerd dus de inhoud van vuplus/solo4k moet zo ook op stick komen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
De_Perre Geplaatst: 24 september 2016 Geplaatst: 24 september 2016 Beste gbert, als je het bestand dat je gedownload hebt met de OpenViX unzipped, dan worden er enkele mappen aangemaakt en in die mappen vind je dan uiteindelijk de bestanden. Kopieer de map 'vuplus' (en alle verdere inhoud dus ook) naar een USB stick. Dan kan je die stick gebruiken om je Solo4K te flashen. Je hoeft geen bestanden te verwijderen die je mee uitgepakt hebt. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen