Ga naar inhoud


Formule 1 kijker kan dit weekeinde niet uitslapen.


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Max is 19!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wel een mooie plof die mercedes. Maar iedereen moppert over max, maar wat Nico Rosberg deed bij die Ferrari kan allemaal wel? Krijg je dan 10 sec straf voor.. Ik was er al uit om 8:00 uur, ik heb uitgeslapen :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekeinde wordt de GP F1 gereden in Maleisië. De wedstrijd begint zondag om 9.00uur maar de voorbeschouwingen al om 8.00uur.
Zoals gebruikelijk ook deze keer weer gratis te zien op RTL-Duitsland.
De vrije trainingen zijn op zaterdag te zien van 10.00 tot 12.15uur.

 

ik heb ook gekeken, gratis en voor niet in het nederlands via iptv op de smarttv.

 

en jeeej wat was het een mooie race

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom maakte Max Verstappen over de boordradio Rosberg om die actie uit voor een ''idioot'' :P .

Die actie kon Max helemaal niet zien , hij reed veel verder voorop .

Ik denk dat je zijn reactie bedoelt op de actie van Vettel in de eerste bocht .

Een leuk resultaat voor Redbull maar wel met veel mazzel , als Rosberg niet was rond getikt , Vettel en Hamilton in de race gebleven waren , had het heel anders kunnen lopen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

het blijft spannend maar ook Suzuka is geen mooi circuit voor coureurs

 

Er is maar één mooi circuit , spijtig dat de sfeer er dit jaar werd verstoord door een  "mania gekke" bende straalbezopen "zogeheten" supporters. :cool:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...