Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het zijn de zogenaamde antivirus raporten die Windows Defender afkraken, maar de gebruikers van Windows Defender praten anders. En waarom zou MIcrosoft zijn eigen Windows slecht beveiligen? Dat levert enkel maar slechte reclame op.

Ik zelf vind een betaald antivirus programma totaal overbodig, een beetje gezond verstand en Windows eigen Defender is meer dan voldoende.

• Like 1

Geplaatst:

Nu wordt ik toch heel nieuwsgierig hoe jij een Remeha op je PC installeert. Of begrijp ik het niet goed? :grin:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)

Nu wordt ik toch heel nieuwsgierig hoe jij een Remeha op je PC installeert. Of begrijp ik het niet goed? :grin:

Met Recom; https://www.remeha.nl/professional/tools/recom-software.htm   :P

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Het zijn de zogenaamde antivirus raporten die Windows Defender afkraken, maar de gebruikers van Windows Defender praten anders. En waarom zou MIcrosoft zijn eigen Windows slecht beveiligen? Dat levert enkel maar slechte reclame op.

Ik zelf vind een betaald antivirus programma totaal overbodig, een beetje gezond verstand en Windows eigen Defender is meer dan voldoende.

Gezien het aantal veiligheidsupdates voor Windows zelf

heb ik niet al te hoge verwachtingen van hun scanner.

Maar, beter Windowsscanner dan geen, dat dan weer wel natuurlijk...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Het eindresultat: Panda eraf, nu Windows Defender.

Althans op mijn tablet, op mijn PC werkt Panda prima.

aangepast door Con

Geplaatst:

Of niet natuurlijk :D

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Gebruik het al een hele lange tijd en alles gaat probleemloos, beter als Panda die heeft ooit mijn hele Windows naar de knoppen geholpen doordat deze zomaar system files ging wissen. NOD32 wiste zomaar upgrade packs van betaalde software, voor mij geen betaalde antivirus meer. Dit naast de gekste false positives.

Defender doet het meer dan prima, zo af en toe draai ik wel eens malwarebytes maar dan is het systeem ook gewoon schoon van troep.

Uiteindelijk heeft Panda mijn W10 gewurgd.

Ik kwam niet verder meer dan het bios.

En toen was de beslissing wel heel eenvoudig...

Maar ik blijf zeggen; W10 op een tablet is

niet volwassen. Zeer veel problemen hiermee.

aangepast door Con

Probeer avira eens,gebruik het al 10 jaar denk ik en het bevalt me best.

moet er bij zeggen dat ik weinig op rare sites kom.

aangepast door kaelem

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

• Moderator
Geplaatst:
Maar ik blijf zeggen; W10 op een tablet is

niet volwassen. Zeer veel problemen hiermee.

Ik snap het echt niet. Ik heb denk ik 2 jaar geleden een windows tablet voor mijn vrouw gekocht. Dit omdat ze een android tablet had en die flash games niet zo lekker draaiden op android omdat adobe google niet zo lief vind. Die kwam destijds met windows 8.1 en die heb ik toen windows 10 gratis te updaten was geupdate naar windows 10. Ze heeft er nooit wat mee. Ik heb voor de vakantie ook zo'n asus convertible gekocht met een 500 gig harddisk in het keyboard (omdat die goedkoper was dan zonder extra harddisk). Ik gebruik hem tegenwoordig als ik mobiel wil werken, en als ik echt langere tijd wat wil doen pak ik me laptop.

Jij hebt toch ook gewoon een tablet waar een intel cpu in zit?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

ja als je er eerst rotzooi op installeert die w10 verknallen met de legacy driver entries in je registry

dan is het duidelijk, Con

Zéér heftige uitspraak.

Waar haal je vandaan dat ik rotzooi installeer?

Wat versta je onder rotzooi?

Ik voel me redelijk gepiepeld met deze uitspraak.

Erg ongenuanceerd.

• Moderator
Geplaatst:

ja als je er eerst rotzooi op installeert die w10 verknallen met de legacy driver entries in je registry

dan is het duidelijk, Con

Dit gaat mij iets te ver deze stelling. Ik schat Con wat hoger in dan iemand die zo maar lukraak dingen doet op zijn tablet.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...