rikbos Geplaatst: 5 oktober 2016 Geplaatst: 5 oktober 2016 hallo. ik heb problemen met mijn xsarius hd easy. nu ben ik op zoek naar de juiste uitleg maar kom alleen maar xsarius hd pro tegen. is dit in de handleiding verschillend of kan ik pro aanhouden.
Seniorsatter Geplaatst: 5 oktober 2016 Geplaatst: 5 oktober 2016 Volgens mij is de xsarius gelijk aan de Satlink WS6933. Misschien heb je iets aan de bijlage(in het Engels) USER'S_ MANUAL Satlink WS 6933.pdf
Skoopy Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Weet iemand of dit toestel ook actief een satelliet kan identificeren? Ik verduidelijk: ik kan ongetwijfeld in het toestel instellen 'ik zoek naar satelliet X', en dan zal dat toestel me zeggen of ik al dan niet op satelliet X gericht staat. Maar wat ik wil: hoe richt mijn schotel tot ik een satelliet vind, het toestel zegt me automatisch op welke sat ik gericht sta.
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 @Skoopy, dat is toch een heel andere vraag inzake de identificatie van satellieten met het c.q. een meettoestel. mijn Xarius hd easy Ultra kan het niet zou er een nieuw topic voor aanmaken als ik jou was. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Skoopy Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Dat is bij deze niet meer nodig, je bevestigt mijn vermoeden, na het lezen vd handleiding. bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen