Ga naar inhoud


Xsarius twincam laat Samsung UHD niet opstarten, hoe oplossen ?


Aanbevolen berichten

Recentelijk heb ik een Xsarius twincam gekocht. Deze module werkt bijzonder goed en zapt snel. Helaas aan deze kant toch een probleem. Bij het aanzetten van de TV, met de Xsarius module in de TV, wil de TV niet opstarten. Het beeld blijft zwart en de spanning wordt aan/uitgeschakeld.  PLaats ik de module na het aanschakelen in de TV werkt alles tadeloos.

De TV is een Samsung UHD  UEJS8500 serie. 

Heeft iemand een dergelijke ervaring ? Is er iets aan te doen ? Ligt het aan de module hw/sw ? ;)

Zijn er alternatieven (buiten CD module) ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Aadsat

 

volgens de bestaande lijst van unicam (deltacam twin ) zitten er nog geen UHD tv's in de lijst met compatibele toestellen. Dit zou betekenen dat er nog problemen zijn om de volgens mij oudere module , in het nieuwe toestel perfect te laten werken. Ik denk dat Hw evolutie wel de oplossing is , maar dit laat op zich wachten. Interessant om weten de nieuwe module van canal digitaal twvlaanderen CAM-701  ,  zou deze werken ? ik heb in elk geval deze reeds getest in mijn technisat UHD toestel en daar werkt dit naar behoren. Daarna teruggeven aan de dealer . Zou de support van xarius eens aanschrijven wat hun prognose is,  je weet maar nooit dat de bug bij alle samsungs UHD zit , en daar zal de support ongetwijfeld een oplossing zoeken.   Veel succes Hereberie1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...