Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben in het bezit van familiepakket CD, en Robox 8500 twin tuner. Het was mij al meer opgevallen dat de muziekzender Mezzo, die ook in het familiepakket zit, bij mij doorkwam als geblokkeerde zender.

Onderstaand is het antwoord van CD.

U geeft aan dat u Mezzo HD niet kunt ontvangen ondanks dat u een Familie HD pakket heeft.

De zender Mezzo HD zijn standaard voorzien van een extra beveiliging, waardoor deze zender vanaf 1 juli 2015 alleen nog met een Philips-/M7-satellietontvanger en het nieuwste type CI-module met het witte etiket te bekijken zijn.

Hoogwaarschijnlijk gebruikt u een ontvanger die niet van Canal Digitaal is.

Onze excuses u niet anders te kunnen informeren.

Klopt dit, of is dit een smoes om er vanaf te zijn. Is dit geoorloofd bij afnamen van een bepaalt pakket,

als CD uit gaat maken met welke tuner te gebruiken

Als dit waar is wat staat ons dan nog te wachten met extra coderingen en beveiligingen.

• Moderator
Geplaatst:

Oud nieuws, die extra nano codering, dat is al lange tijd zo, ook Fox sports wordt op die manier van een extra codering voorzien.

Verder is Canaldigitaal al jaren heel duidelijk dat je geen beeldgarantie (in de toekomst) hebt met een niet gecertificeerde ontvanger.

Canaldigitaal is een van de laatste satelliet providers waar je nog de meeste zenders kunt zien met een eigen ontvanger, de verwachting is dat dit eindig is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ben in het bezit van familiepakket CD, en Robox 8500 twin tuner. Het was mij al meer opgevallen dat de muziekzender Mezzo, die ook in het familiepakket zit, bij mij doorkwam als geblokkeerde zender.

Onderstaand is het antwoord van CD.

U geeft aan dat u Mezzo HD niet kunt ontvangen ondanks dat u een Familie HD pakket heeft.

De zender Mezzo HD zijn standaard voorzien van een extra beveiliging, waardoor deze zender vanaf 1 juli 2015 alleen nog met een Philips-/M7-satellietontvanger en het nieuwste type CI-module met het witte etiket te bekijken zijn.

Hoogwaarschijnlijk gebruikt u een ontvanger die niet van Canal Digitaal is.

Onze excuses u niet anders te kunnen informeren.

Klopt dit, of is dit een smoes om er vanaf te zijn. Is dit geoorloofd bij afnamen van een bepaalt pakket,

als CD uit gaat maken met welke tuner te gebruiken

Als dit waar is wat staat ons dan nog te wachten met extra coderingen en beveiligingen.

Is geen smoes, dit klopt, ik bezit de CI module en zender gaat bij mij wel open.

Geplaatst:

Even het probleem schriftelijk bij CD, met je familiepakket abonnement vermelding, melden en je kunt de zwarte module omruilen voor de witte. Zònder abonnements verlenging te hoeven accepteren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...