ae-sat Geplaatst: 10 oktober 2016 Geplaatst: 10 oktober 2016 Ik heb thuis een Dreambox 800 HD se (sat), en die bevalt mij goed. ik kan deze vanuit mij netwerk benaderen, en naar stream van de Dreambox kijken via vlc of op m;n mobiel. nu ben ik op zoek voor een 2e tv voor een gelijk apparaat, alleen was ik benieuwd of er ook goedkopere alternatieven zijn? In China wordt veel goedkoop spul aangeboden, maar ik wil eigelijk wel gewoon simpel de zenderlijst kunnen bijwerken, en stream willen ontvangen binnen mijn thuisnetwerk, en ook cccam ondersteuning zou handig zijn. hebben jullie alternatieven, dan hoor ik dat graag alvast dank.
muppet Geplaatst: 11 oktober 2016 Geplaatst: 11 oktober 2016 Vu+ zero mooi als 2e ontvanger vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
ae-sat Geplaatst: 11 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2016 Vu+ zero mooi als 2e ontvanger bedankt voor de info, en wat adviseren jullie over clone (dreambox e.d.)?
Mojo Geplaatst: 11 oktober 2016 Geplaatst: 11 oktober 2016 bedankt voor de info, en wat adviseren jullie over clone (dreambox e.d.)? Jij bent toch al vanaf 2005 lid hierzo? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 11 oktober 2016 bedankt voor de info, en wat adviseren jullie over clone (dreambox e.d.)? Dit onderwerp is niet bespreekbaar, clones zijn illegaal! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten