Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Outdoor Channel HD heeft al een hele tijd ondertiteling in het Arabisch.
Ongeachte welke ondertiteling je kiest.
Het enige wat je kan doen om de vrij grote teksten uit te zetten is de gehel ondertiteling op je TV uit te zetten.
Het is toch een Amerikaanse zender, geen Arabische zender. Dus hooguit zou je als standaard Engels verwachten.

Heeft iemand enig idee waarom dit zo is?

Carel

Geplaatst: (aangepast)

Prima duidelijke "ondertiteling"

post-43085-0-22432900-1476122105_thumb.jpg

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

• Moderator
Geplaatst:

Terug naar het onderwerp a.u.b.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik kan bij mijn tv alleen Arabische ondertiteling vinden, volgens satelliet site KingofSat zou er zelfs geen Arabische ondertiteling zijn op Astra3, alleen Engelse. Toch allemaal raar hoor.

Geplaatst: (aangepast)

word die niet aangeboden in een arabisch pakket op satelliet of kabel ergens?????

zie die zender op 9oost ook dacht ik voor het duitse kabelaanbod aanvoer,zouden ze daar hem niet aanbieden voor de buitenlanders,die hebben ook een turks pakket.

maar zal hier wel iemand duidelijkheid over weten denk ik.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Als je dacht dat The Outdoor Channel alleen bij CanalDigitaal te zien is, heb je het goed mis:

http://www.lyngsat.com/tvchannels/us/Outdoor-Channel-International.html

Zo'n 23 providers die de zender doorgeven waaronder ook BeIn en OSN.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

zoals ik dacht bij verschillende aanbieders,heb hem al op verschillende satposities tegengekomen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...