Ga naar inhoud


kijkers te oud voor RTL!


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Voor de duidelijkheid, RTL stopt met de "Jopie Parlevliet show"???, met het argument dat de kijkers naar dit programma te oud zijn.

 

Bron: mediacourant.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik behoor niet tot de 1,2 miljoen kijkers naar dit programma.

Ik ben kennelijk nog niet oud genoeg. :D

 

Maar de houdbaarheidsdatum in het tv bedrijf ligt laag, gezien het aantal presentatoren die het pand in het verleden hebben moeten verlaten.

 

En jij en ik hebben aan den lijve mogen ervaren hoe men in het bedrijfsleven selecteert op geboortedatum.

 

Maar het tij gaat keren, binnenkort heeft onze generatie de absolute meerderheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zijn al de commerciëlen bagger, puur mijn mening.

Dit geld ook voor al die Amerikaanse zenders als Discovery, History en de anderen, alleen maar herhaal zenders.

Dus kijk er nooit naar.

 

En wat is leeftijd?, want daar gaat het hier over, in veel Duitse programma's,"die Öffentlichrechtlichen**,  zijn presentatoren M/V, de vijftig al lang gepasseerd.

Dus het hangt ook af over welk land het gaat.

**: ook buitenlandse commerciëlen kijk ik niet.

 

In feite is het discriminatie en volgens mij mag dit volgens de wet helemaal niet.

 

Neem een Hanneke Groenteman, ooit erg "volzet", nu "mager", een en al rimpel en al bijna 77 jaar oud,

toch kijk ik graag naar haar, maakt mij niet uit hoe zij er uit ziet.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijkt dus uit dat kinderen toch slimmer zijn dan hun ouders.

Ik zie ook liever een echte presentatrice,

 

Dame Edna bijvoorbeeld!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik waarom ik Geer en Goor, Carlo, Chantal, Wendy , Nic, Simon en al die andere bekende "sterren" van RTL misselijkmakend en teveel van het goede vind. Al jaren met dezelfde programmering en zo voorspellend en uitgemolken als maar kan past dat gewoon niet bij mij vanwege mijn leeftijd.

Het eerste wat bij mij komt boven drijven als ik aan RTL en SBS denk ik pulp van de bovenste plank.

Wat zal ik blij zijn als alle kijkers te oud worden bevonden voor deze zenders waardoor ze kunnen verdwijnen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan heb je wel wat gemist. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...