Garfieldt Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Op aanraden van CD een nieuwe kop gekocht voor BBC First maar is deze wel op CD te ontvangen. Zo niet hoe kan ik mijn vrouw rustig krijgen die wil namelijk BBC First. Bedankt garfieldt
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2016 Welkom, Tot zover ik weet, is BBC first niet via de Astra 2 satelliet te ontvangen. BBC first zit wel gecodeerd op de Nilesat, maar daar hebben we hier niet veel aan. Bij andere providers is BBC First wel beschikbaar. http://www.bbceurope.com/benelux/zenders/first/#ways-to-watch Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Volgens mij zit BBC First alleen bij Ziggo op de kabel en bij KPN IPTV...
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2016 Inderdaad, zie de link in mijn bericht. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 En dan op aanraden van CD een nieuwe LNB gekocht voor BBC First? Gnuif.....
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2016 Tja, BBC one of BBC First, what is het verschil voor de gemiddelde helpdesk medewerker van Canaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
di-on-air Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 (aangepast) Als HBO stopt eind van het jaar, is dit een mooie vervanger bij Canal Digitaal. 19 oktober 2016 aangepast door di-on-air Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
astro iris Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 (aangepast) En in België zit BBC First bij Telenet in het Play More pakket en bij Proximus TV in het Entertainment pakket. dit zijn extra pakketten waarvoor je ook ,plus minus 9.95 euro per maand, extra moet betalen. Misschien nog extra Info, bij Telenet zit BBC First ook in Entertainment pakket voor 10 euro per maand, het Play More pakket ,waarin BBC First ook zit, kost 24.95 euro per maand. 19 oktober 2016 aangepast door astro iris
Eduard07 Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Op aanraden van CD een nieuwe kop gekocht voor BBC First maar is deze wel op CD te ontvangen. Zo niet hoe kan ik mijn vrouw rustig krijgen die wil namelijk BBC First. Bedankt garfieldt Ik zou de rekening van de lnb naar CD sturen. En uitleggen dat het advies van de lnb misleidend was. Graag geld terug. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2016 Dat is nog het minste probleem, Nu nog een oplossing aandragen voor het 2e gedeelte van zijn vraag. Zo niet hoe kan ik mijn vrouw rustig krijgen die wil namelijk BBC First.Bedankt garfieldt Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Dat is het jammere aan heel dat satellietgebeuren, de onwetendheid van gebruikers en dan dergelijke toestanden.
Schotelspeller Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Tsja, wat kun je hier van zeggen. Als je het callcenter belt voor zoiets, dan vind ik dat ze het niet zo slecht gedaan hebben. Je hebt nu de BBC The first channel from the BBC BBC One... Ik had ook zelf even uitgezocht hoe de BBC zenders allemaal heten die op de Astra-2 satelliet zitten. Dan zie je het zelf meteen. BBC First is trouwens een grote herhaalcaroussel waar ook nog sinds kort reclames doorheen zitten. Met series van BBC, ITV en Channel 4. Laat je nu al die zenders free to air hebben op de Astra 2.
Alex1970 Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Moet het inderdaad per se BBC First zijn? Vanwege Nederlandse ondertiteling? Anders een explosie aan Engelse kanalen op 28.2E. Als de Nederlandse ondertiteling dus niet nodig is gaat je vrouw daar nog veel blijer van worden dan dat ene zendertje. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 zo is dat. en ach dat was de laatste keer dat je advies van CD neemt over aankoop toch? Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen