Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik wil een seca-ontvanger met CI-slots kopen. Wie kan mij zeggen welke mogelijkheden ik heb en wat het ongeveer kost? Weet iemend een goede site waar hier meer over te lezen is?
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 ik zou zeggen kijk eens op de forums rond er zijn diversen hele goede ontvangers lees het eens goed door en neem dan een beslissing alle ontvangers hebben wel voor en nadelen alleen vind ik zelf dat een ontvanger met ci slots meer voordelen heeft maar dat is mijn mening veel sucsess
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Michael. Als je de vraag stelt op het PHilips forum krijg je natuurlijk het juiste antwoord. KOOP EEN PHILIPS!!!!!! :-)). Maar ja of het een eerlijk antwoord is. Voor ons philisten natuurlijk wel. Maar wel je echt een goed antwoord, kun je beter even wat topics doorlezen bv bij de beginners vragen en even de andere "merken" forums doorlopen, dan krijg je vanzelf een goed idee. Veel wijsheid met je aanschaf!!
Pestvogel Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Hi, Ik heb verleden week mijn hele Humax handel verkocht en sinds 3 dagen een Philps 7072 in gebruik. Mijn eerste indruk is: Klasse ! Makkelijk te bedienen en sneller dan de Humax. Om Dolby zat ik niet verlegen en het aanbod van tig kanalen kan met een patch ook bij Philips gerealiseerd worden. Voorlopig laat ik hem zoals hij is. Eerst maar eens Seca 2 afwachten.Met een auto-update goldcard werkt hij als de brandweer. E.e.a kocht ik voor € 430 franco thuis ,helemaal compleet met C+ kaart en complete 60 cm schotel via internet in Arnhem. Groetjes,Jan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen