Noordzee Geplaatst: 21 oktober 2016 Geplaatst: 21 oktober 2016 Ook hier Mac OS Sierra geïnstalleerd. Ik heb wel een probleem met updates van Keynote, Pages en Numbers van 20 september 2016. Deze updates staan allen (langdurig) op pauze en ik kan er nu niets meer mee. Krijg ze dus niet van pauze af. Iemand een idee? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Jürgen Geplaatst: 21 oktober 2016 Geplaatst: 21 oktober 2016 Even terug naar de vorige backup? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Noordzee Geplaatst: 21 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2016 Het is gelukt, topic kan gesloten worden. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Jürgen Geplaatst: 21 oktober 2016 Geplaatst: 21 oktober 2016 Misschien ook nog even toelichten hoe het probleem is opgelost. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Oplossing Noordzee Geplaatst: 22 oktober 2016 Auteur Oplossing Geplaatst: 22 oktober 2016 Geen idee, computer opnieuw opgestart en toen werkte het wel, Ben niet teruggegaan naar een backup. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Jürgen Geplaatst: 22 oktober 2016 Geplaatst: 22 oktober 2016 Dat zijn de mooiste problemen die zich zelf oplossen. Alleen misschien wat onbevredigend als je niet weet wat de foutoorzaak is. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
winwiz Geplaatst: 22 oktober 2016 Geplaatst: 22 oktober 2016 Een computer expert zal bijna altijd bij (vage) problemen vragen: "heb je de computer al een keer opnieuw opgestart" Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen