Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

jk heb een amko a3 combo gekocht en wil canaldigitaal zenders ontvangen.

helaas zijn deze zenders gescambled. 

ik heb mcas.apk geinstalleerd en getart maar de programma geeft aan no card insert.

weet iemand een oplossing ,  misschien niet de goede mcas.apk gedownload.

• Moderator
Geplaatst:

En heeft de ontvanger gelijk, zit er geen kaart in de lezer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zal toch eerst een geldige geactiveerde smartcard van Canal Digitaal in moeten..

Geplaatst:

dank je voor het antwoord.

Er zit een canal digitaal kaartje in de gleuf  met de naam canal digital en contacten naar boven gericht.

Ik heb ergens gelezen dat de kaartlezer uit moet staan voordat je de app aanroept,

ik weet alleen niet hoe je die in kunt stellen.

ondanks de mcas aanroep, intallatie en openen krijg ik een bericht no card insert . terwijl er een 

canal digitaal card in zit

• Moderator
Geplaatst:

Daar dit kaartlezer probleem meer ontvanger als provider gerelateerd is, wordt dit onderwerp verplaatst naar het Amiko ontvanger forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

helaas deze installeert niet bij mij .  

Tijdens op de rode knop voor installeren drukken geeft het systeem het bericht
App niet geinstalleerd.

De versie die ik eerder gebruikte was versie 1.4 , die kon je wel installeren en openen.

maar geeft melding na openen: No Card Insert.

Geplaatst:

Deze heb ik bekeken.

met antwoord #11 ben ik begonnen en heb de handleiding gevolg,

maar na het openen van herkent het apparaat de smartcard niet . 

geeft melding no card insert.

• Moderator
Geplaatst:

Even voor de zekerheid, je kaart heeft een abonnement en is geactiveerd?

Werkt de kaart wel in een andere ontvanger?

• Moderator
Geplaatst:

Tja, misschien is je kaartlezer defect, of is er toch een software probleem.

Heb je een laatste configuratie waarbij het wel heeft gewerkt?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...