Denisdaf Geplaatst: 26 oktober 2016 Geplaatst: 26 oktober 2016 (aangepast) Hallo, Ik ben een beetje op zoek naar een beschermbox voor een schotelsturing die normaal binnen in een voertuig (camper) komt te zitten, daar waar ik die liever (praktische reden) buiten heb. Ikzelf zie deze beschermbox een beetje als de broodtrommels die afhankelijk van hoe je het deksel draait er meer dan wel minder boterhammekes in kunnen. Maaaaaaaaaaar mijn doos zou niet "plat" zoals hier, over elkaar schuiven, doch wel van de andere richting uit. Dus eigenlijk zoals op de tek: Waarbij het rode deel net wat kleiner is dan de zwarte, en waarbij beide delen (rood aan de bovenzijde op de afbeelding, en zwart aan de onderzijde) open zijn. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? De mogelijkheid om er onderaan gaten in te maken dient wel aanwezig te zijn. Wat betreft de grootte van deze, kan ik zeggen dat als je 2 3,5" harde schijven met de langste zijde tegen elkaar er in zou krijgen dit voldoende is. 26 oktober 2016 aangepast door Denisdaf 1 Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
bellejt Geplaatst: 26 oktober 2016 Geplaatst: 26 oktober 2016 zoek eens naar inbouwbehuizingen of wandbehuizingen op de gekende koopsite beginnend met xxxxx .Massa's keuze Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Denisdaf Geplaatst: 26 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2016 Bedankt, Het is waarschijnlijk zoals zo vaak, dat de juiste benaming ingeven wonderen doet. Bedankt Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
bellejt Geplaatst: 26 oktober 2016 Geplaatst: 26 oktober 2016 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen