Ga naar inhoud


De plannen van Canal Digitaal


Emekli

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, ik kan de satelliet uitzendingen waarvoor ik betaal ook niet op de Noordpool ontvangen, kan ik nu mijn rekening korten?

 

Er zijn ergere dingen in het leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, ik kan de satelliet uitzendingen waarvoor ik betaal ook niet op de Noordpool ontvangen, kan ik nu mijn rekening korten?

 

Er zijn ergere dingen in het leven.

Jij zou ook alles wat M7 doet goedpraten.

De Noordpool?

Heb je nog een dwazer argument?

Feit is dat CD die abonnementen aanbiedt binnen Europa, en buiten resp. Nederland/België zijn die zenders dus niet te ontvangen.

 

En ja, er zijn ergere dingen in het leven.

Tuurlijk, dus laat ze maar om het even wat doen, want het kan erger.

Man man man.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is een service, die toegevoegd is, wil je dan dat men de service stopt en de binnenlandse gebruikers het nakijken geeft.

De toegevoegde service heeft geen extra kosten voor het abonnement gegeven, wil je dan hetzelfde bedrag (0 Euro) korting wanneer je in het buitenland de service niet kan waarnemen?

 

En nee, M7 krijgt geen toestemming om de geoblock uit te schakelen, net zoals alle andere vergelijkbare internet tv providers.

 

Of kan je via KPN en Ziggo wel in het buitenland tv kijken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toekomst zal het uitwijzen, ik lig er niet wakker van. ik heb een zeer goed tv aanbod en gelukkig kan ik door mijn leeftijd vergelijken hoe het ooit was (jaren 60)  BRT en Rijsel hier in de Westhoek en wilde je zappen van de ene naar de andere dan moest je uit je zetel, de kanaal knop van 2 naar 12 draaien en de knop van de lijnen van 625 naar 819, die lijnen waren de handmatige omzetting van PAl (625) naar SECAM (819). Onze Nederlandse collega's zullen dat lijnen probleem niet gehad hebben want de Nederlandse omroep zond in PAl  625 uit en ook het naburige Duitsland.  Moesten velen onder ons dit hebben meegemaakt, dan waren ze nu meer dan tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een service, die toegevoegd is, wil je dan dat men de service stopt en de binnenlandse gebruikers het nakijken geeft.

De toegevoegde service heeft geen extra kosten voor het abonnement gegeven, wil je dan hetzelfde bedrag (0 Euro) korting wanneer je in het buitenland de service niet kan waarnemen?

Geloof je dat zelf?

Geen extra kosten, dat zou betekenen dat er ook geen uitzendrechten betaald worden aan de content provider.

En als er geen extra kosten zijn, zou er ook geen geoblock zijn.

 

Of kan je via KPN en Ziggo wel in het buitenland tv kijken?

 

Neen, maar dat is eigen aan het medium.

Maar goed, als jij nu nog eens de allerlaatste voordelen van satelliet TV ook nog eens wilt weggooien, doe maar.

 

Maar het belangrijkste punt is dat dit tot de strategie van Canal Digtaal behoort.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke zender is er dan van de satelliet verdwenen richting internet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vuur is niet uitgevonden dat is een natuurlijk proces.

 

Maar je zou de flintstones kunnen vragen Hihihihi.

Ieder zijn eigen gelijk zeker, wilde alleen stellen dat we op tv gebied erg verwende nesten zijn geworden. Is nooit genoeg, willen altijd meer, zijn met niets meer tevreden en dat is jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn eigen gelijk zeker, wilde alleen stellen dat we op tv gebied erg verwende nesten zijn geworden. Is nooit genoeg, willen altijd meer, zijn met niets meer tevreden en dat is jammer.

een ... verhaal vind ik dat.

 

Ook dat is weer voor iedereen anders.

 

Er zijn mensen die bijna geen tv kijken en er zijn mensen die helemaal geen tv kijken.

 

2.

 

De mensen met een stb pakket wouden nooit meer en waren tevreden met die 10 zenders en de prijs.

 

dat de andere kant steeds meer wil daar zit wel een waarheid in zeg maar de grote graaiers bij CD.

 

We willen helemaal niet meer en komt er dan toch meer dat is dan om de prijs te verhogen.

 

Sterker nog wij hebben helemaal niks te vertellen over de samenstelling van tv pakketten.

 

Syfy 13th street en straks 3 x HBO komen te vervallen wie is er nou verwend?

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een service, die toegevoegd is, wil je dan dat men de service stopt en de binnenlandse gebruikers het nakijken geeft.

De toegevoegde service heeft geen extra kosten voor het abonnement gegeven, wil je dan hetzelfde bedrag (0 Euro) korting wanneer je in het buitenland de service niet kan waarnemen?

 

Nu is het nog gratis.

Of dat zo blijft valt te betwijfelen, de kosten met winstopslag gaan ongetwijfeld doorberekend worden aan de klant.

Verder las ik eerder al dat de service bij TvVlaanderen al reeds betaald moet worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we nu eens alles op een rij zetten, bij CD zijn nu 2 zenders in iptv toegevoegd, waarvoor je zeker nu (nog) niet meer moet betalen, die twee zenders kunnen alleen bekeken worden in Nederland en als je in het bezit bent van een CD receiver. In de toekomst komen er nog meer, zo wordt in het artikel gewag gemaakt, maar beslissingen zijn er nog niet gevallen. Ik zie deze evolutie een beetje als de digitalisering bij de banken, de manier van bankieren verandert, maar banken blijven er. De manier van tv kijken verandert er maar het tv kijken blijft ,  dit ook via satelliet.

Nog even een rechtzetting bij het bericht van erwin05, Syfy en 13th Street verdwenen uit het aanbod van CD omdat de zenders zelf de Benelux markt niet meer interessant genoeg vonden, hetzelfde verhaal bij HBO, wat kan je als kleine provider hier tegen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...