Ga naar inhoud


De plannen van Canal Digitaal


Emekli

Aanbevolen berichten


... Wat ik me dus afvraag of er ook een geoblok aanwezig is als je met een nederlands ip hebt geregistreert.

Je hebt je niet met een Nederlands IP adres geregistreerd. Je kunt je niet met een IP adres (welk dan ook) registreren. Wanneer je inlogt kijkt de server naar je IP adres en als dat er een is buiten het toegestane geografische gebied dan is het einde oefening.

Dat is alleen te omzeilen door je achter een Nederlands IP adres te verschuilen.

 

Maar daar heeft CD iets op gevonden. Maximaal 3 verschillende IP adressen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon in het buitenland en ben via een Nederlands adres geregistreerd. Ik heb weliswaar geen door CD goedgekeurde apparatuur, maar bij mij doet de app het, althans op mijn Android tablet. Op een Iphone lukte het niet.

Ik veronderstel dus indien je wel hun officiële apparatuur moest hebben, je zou kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je niet met een Nederlands IP adres geregistreerd. Je kunt je niet met een IP adres (welk dan ook) registreren. Wanneer je inlogt kijkt de server naar je IP adres en als dat er een is buiten het toegestane geografische gebied dan is het einde oefening.

Dat is alleen te omzeilen door je achter een Nederlands IP adres te verschuilen.

 

Maar daar heeft CD iets op gevonden. Maximaal 3 verschillende IP adressen.

Als je telkens de zelfde VPN gebruikt is dat geen enkel probleem enkel ben ik niet van plan een VPN te betalen om online CanalDigitaal te kunnen kijken dat zouden ze zelf doormiddel van de private login die je bij CanalDigitaal hebt gewoon moeten vrijgeven.

 

Een geoblock slaat nergens op.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Degenen die dit best kunnen weten zijn de Nederlanders die in buitenland verblijven en een abonnement op CD hebben met adres in Nederland en met de officiële ontvangers van hen werken. Er moet wel ergens iemand zijn op deze lijst zeker?

Dan heb je nog steeds de geoblocking, ben in NL geregistreerd en heb eens getest met "uitzending gemist" en veel zaken kan je niet zien.

Ook de app heeft steeds minder zichtbare zenders, VRT heeft nooit gewerkt en ook andere in mijn abo doen het niet.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon in het buitenland en ben via een Nederlands adres geregistreerd. Ik heb weliswaar geen door CD goedgekeurde apparatuur, maar bij mij doet de app het, althans op mijn Android tablet. Op een Iphone lukte het niet.

 

 

Ik veronderstel dus indien je wel hun officiële apparatuur moest hebben, je zou kunnen kijken.

 

Je hebt geen M7 apparatuur nodig om de CanalDigitaal App te installeren op je tablet, laptop of smartphone.

Alleen je inlog gegevens voor Mijn CanalDigitaal heb je nodig om de App te registreren en vooralsnog geeft dit een bevredigend resultaat.

Niet alle zenders van het abonnement weliswaar.

 

Als Belg met een CanalDigitaal abonnement zou je dus uitsluitsel moeten kunnen geven of er een geoblok gehanteerd wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

Alleen je inlog gegevens voor Mijn CanalDigitaal heb je nodig om de App te registreren en vooralsnog geeft dit een bevredigend resultaat.

Niet alle zenders van het abonnement weliswaar.

 

De zenders die je zou moeten ontvangen voor de APP staan op de volgende link:

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/Klantenservice/16118%20CD_Zenderlijst.pdf

 

Wel heb ik al gemerkt dat als je twee of meer hoofd abonnementen/kaarten hebt dat dan kennelijk het laagste of laatste abbo toegekend wordt aan deze functionaliteit. Ik heb vanaf 2011 het EntertainmentHD-pakket en vanaf eind 2015 hebben we het BasisHD-pakket erbij aangeschaft, deze laatste is kennelijk gekoppeld aan mijn account ten behoeve van de APP/LiveTV functionaliteit, waardoor ik dus niet de zenders uit de hierboven genoemde lijst van het EntertainmentHD-pakket ontvang.

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...