Ga naar inhoud


De plannen van Canal Digitaal


Emekli

Aanbevolen berichten


CD geeft wel duidelijke info:

 

Met de CanalDigitaal TV App kunt u:

* Overal in Nederland live tv-kijken

 

Maar wel tegelijk een leugen:

 

TV kijken met de CanalDigitaal TV App
Als u een abonnement heeft bij CanalDigitaal kunt u al binnen een paar minuten tv kijken op uw smartphone, tablet of pc

 

Want Stbp klanten wordt dit onthouden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders die je zou moeten ontvangen voor de APP staan op de volgende link:

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/Klantenservice/16118%20CD_Zenderlijst.pdf

 

Wel heb ik al gemerkt dat als je twee of meer hoofd abonnementen/kaarten hebt dat dan kennelijk het laagste of laatste abbo toegekend wordt aan deze functionaliteit. Ik heb vanaf 2011 het EntertainmentHD-pakket en vanaf eind 2015 hebben we het BasisHD-pakket erbij aangeschaft, deze laatste is kennelijk gekoppeld aan mijn account ten behoeve van de APP/LiveTV functionaliteit, waardoor ik dus niet de zenders uit de hierboven genoemde lijst van het EntertainmentHD-pakket ontvang.

Ze zeker bellen, want dit is onacceptabel en waanzin.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeker bellen, want dit is onacceptabel en waanzin.

Al gebeurd, maar we hebben nog een lopende klachtafhandeling m.b.t. de software update op de DSR-ontvangers, dat willen we eerst goed oplossen. Als dat allemaal netjes afgehandeld wordt komt de APP zeker nog aan bod later. Het is een leuke aanvulling maar heeft verder op dit moment voor ons geen prioriteit om direct opgelost te worden, eerst het ene maar eens tot een goed einde proberen te brengen.

 

PS. Men heeft via Facebook Webcare overigens geprobeerd om dit probleem direct op te lossen destijds, vermoedelijk door handmatig het juiste abbo/kaartnr te koppelen aan het LiveTV/App systeem, maar dit was helaas niet direct gelukt. Ik vermoed dus dat het een technische beperking is op dit moment, maar zal zeer zeker opgelost moeten worden en ik zal dit dan ook blijven volgen.

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

De geoblock van BVN is al helemaal komisch:

 

post-40400-0-31052300-1478554461.jpg

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx TheEnforcer   Intussen gevonden en resultaat is negatief, bij openen programma krijg ik de melding op het scherm "Error occured during download of content" ik gebruik laatste versie silverlight, dus daar ligt het niet aan. Zal dus geo block zijn zeker?

 

Die melding kreeg ik met Edge en met Explorer met de nieuwste silverlight geïnstalleerd.

Daarna  Firefox geïnstalleerd en toen geen error melding meer.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...