Ga naar inhoud


De plannen van Canal Digitaal


Emekli

Aanbevolen berichten


Nou, ik ontvang écht niet alles meer, zijn zenders waar ik niet naar kijk, maar wel voor betaal!!, o.a. RTL Z.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli,we hebben allemaal wel zenders waar we niet naar kijken,maar wel voor betalen,ik kijk nooit geen Voetbal,sbs9 en rtl8.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli,we hebben allemaal wel zenders waar we niet naar kijken,maar wel voor betalen,ik kijk nooit geen Voetbal,sbs9 en rtl8.

 

Het gaat er niet om waar je naar kijkt, maar waar je voor betaalt.

 

In mijn TV pakket van M7 CD kijk ik alleen naar de NPO/VRT en Regionalen omdat het niet anders gaat, maar de zenders waar ik niet naar kijk, staan wel open, dan hoort het op de app ook zo te zijn.

 

Als NPO/VRT en regionalen op een eigen TP te ontvangen zouden zijn, buiten M7 CD om, dan vloog laatste er bij mij uit.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de "concurrentie" ook geen additionele kosten voor app toegang in rekening brengt.

Reken maar dat als straks iedereen gebruik maakt van de "app" de hostingkosting gigantisch worden en dan gaan de providers dit echt wel in rekening brengen. Maar nu het nog nieuw is en er vrijwel geen hond gebruik van maakt moet het "gratis" zijn omdat het anders al helemaal niet van de grond komt.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...