Ga naar inhoud


Xmas clips


pirrewit

Aanbevolen berichten


Tja, toch niet te geloven dat Heart TV Summer op 1 november al weer Heart TV Xmas heet en alleen maar kerstmuziek uitzendt.
Met temperaturen hier van 24 tot 27 graden kan ik nog geen kerstgevoel krijgen. Het is prima weer voor het strand.
Maar omdat die zender op de Europa Beam zit, is die hier prima te ontvangen
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, toch niet te geloven dat Heart TV Summer op 1 november al weer Heart TV Xmas heet en alleen maar kerstmuziek uitzendt.

Met temperaturen hier van 24 tot 27 graden kan ik nog geen kerstgevoel krijgen. Het is prima weer voor het strand.

Maar omdat die zender op de Europa Beam zit, is die hier prima te ontvangen

 

We wonen niet allemaal in Spanje dus ik kan me er prima in vinden!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig woon ik niet in Spanje...  ik ben dolblij dat de hitte weer verleden tijd is, en ik hoop voor heel erg lang ;)

Maar een zender met "kerstmuziek" is niet echt mijn smaak....   brrrr

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, toch niet te geloven dat Heart TV Summer op 1 november al weer Heart TV Xmas heet en alleen maar kerstmuziek uitzendt.

Met temperaturen hier van 24 tot 27 graden kan ik nog geen kerstgevoel krijgen. Het is prima weer voor het strand.

Maar omdat die zender op de Europa Beam zit, is die hier prima te ontvangen

 

Nou Sprietert, ik heb eens gekeken maar, 27° is en wordt het toch echt niet meer bij jou.  Ik zie over de volgende dagen maar 22° max en 12° min.  Dan zit ik toch liever met of zonder kerstboom bij mij aan het strand. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers.

Daar zijn ze weer. HearTV xmas is er aan begonnen en de rest zoals Viva VH1 en MTV zullen snel volgen.

grts

 

Geweldig...ik kan niet meer langer wachten om "Driving Home for Christmas" van Chris Rea te horen op Sky Radio..."the Chrismas Station".  Ik loop er al weken naar te verlangen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky Xmas zendt al weken uit via Dab+ in Nederland.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste IJzerbout.

Het marine meetstation ligt aan de boulevard van Cartagena waar altijd een flinke zeebries staat.
Ik zit niet in Cartagena maar meer naar het zuiden en 1700 meter van zee tussen de bergen van 525 meter hoog waar het veel minder waait en een stuk warmer is.
Vanmiddag heeft de thermometer voor een groot deel van de middag op 26 graden gestaan in het open veld van een geaccidenteerd terrein van ongeveer 1,5x1,5km in de schaduw van een dikke boom op 1,5 meter hoogte. De komende dagen wordt het nog een paar graden warmer. Dan zullen we de 28 graden wel halen.
Vorige week was het hier nog 32 graden.
Het is door de speciale ligging een stuk warmer en vooral droger dan 5km verderop. Niet voor niets dat alleen hier in de zomer de bijeneter uit Afrika komt overvliegen om hier hun jongen groot te brengen. De bovengrondse electriciteitskabels zitten er dan vol mee.
Kijk maar eens naar dit filmpje, dan begrijp je misschien waarom ik hier in dit vogelreservaat niet weg wil:



Om over de cameleons nog maar niet te praten die hier volop rond lopen.
Soms moet je er eentje oppakken om hem op een veilige plek te zetten want je ziet ze bijna niet op de grond door hun camouflagekleur waardoor je er zonder erg op trapt. Zie hier een filmpje bij een terrarium:

Ze hebben best een grote bek maar daar kunnen ze echt niet hard mee bijten. Die is alleen maar zo groot om hun enorme roltong in te kunnen herbergen die ze in een fractie van een seconde helemaal uitrollen om insecten te vangen.
Tja, deze beestjes zijn echt niet met hun tijd meegegaan als je ziet hoe wijfelend ze lopen:


Al met al geeft dit met dit weer zeker geen kerstgevoel.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste IJzerbout.


Kijk maar eens naar dit filmpje, dan begrijp je misschien waarom ik hier in dit vogelreservaat niet weg wil:

Om over de cameleons nog maar niet te praten die hier volop rond lopen.
Soms moet je er eentje oppakken om hem op een veilige plek te zetten want je ziet ze bijna niet op de grond door hun camouflagekleur waardoor je er zonder erg op trapt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Als we het dan toch over dieren en Drs IJzerbout hebben... :D

 

post-52831-0-55144400-1478163808_thumb.jpg

 

post-52831-0-99848200-1478163883_thumb.jpg

 

post-52831-0-86817600-1478164182.jpg

 

post-52831-0-41624600-1478164047.jpg

 

post-52831-0-43474900-1478164231.jpg

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De apen boven zijn Lemuren.

 

En dit is ons aapje (Caramel) thuis. Hij is helaas vorig jaar jaar overleden.

Het is een Maki.

 

post-52831-0-87800700-1478164711_thumb.jpg

 

MOV02604.MPG

 

IJzerbout is gek op dieren.

Hier in de Emiraten zijn er meer dieren dan je denkt. Ook hele excotische vogels.

In ieder geval hebben we er hier genoeg van:

 

post-52831-0-40403500-1478165152_thumb.jpg

 

post-52831-0-98238900-1478165263_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto´s komen uit de jungle (regenwoud) van Madagascar. Behalve de kameleon. Dat was in een kas.

Genomen voordat we naar de Emiraten verhuisden.

De kamelen uit de Emiraten, dicht bij onze woonplaats: Ras al Khaimah.

 

Heel veel dieren stammen oorspronkelijk uit Madagascar.

Lemuren en maki´s vind je uitsluitend in Madagascar.

Kameleon´s, egels en talloze andere dieren vinden hun oorsprong in Madagascar.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...