Penthe Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 Met al die hoge prijzen van tegenwoordig en de lage verdiensten is cardsharing een oplossing. Ze moeten gewoon alles eens een keer betaalbaar maken voor iedereen in plaats van de zakkenvullerij. Mensen willen niet veel betalen ik ook niet trouwens al zijn er een paar gekken die zelfs meer zouden willen betalen en het voor de rest verzieken. Dus meer snelheid(aanbod) en minder geld is het motto tegenwoordig. Mensen zoeken gewoon een uitweg legaal of illegaal, en dit kun je best voorkomen door alles betaalbaar te houden.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 november 2016 Moderator Geplaatst: 24 november 2016 Alleen jammer, dat betaalbaar bij sommige mensen betekent, dat het eigenlijk voor niets moet. Zo werkt het niet in onze maatschappij, een aanbieder vraagt zijn prijs, en het staat jou vrij bij de aanbieder dat te accepteren of af te wijzen. Wat gewoon crimineel is, is om dan iemand anders dat "goed" te laten stelen en dan voor klein geld toch gebruik te maken van het "goed". Ergens is er iets bij je mis gegaan toen de normen en waarden werden behandeld. Terug on topic, iemand ervaring met fiber internet provider? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 25 november 2016 Geplaatst: 25 november 2016 Ergens is er iets bij je mis gegaan toen de normen en waarden werden behandeld. Moet hier even op reageren, met mij is er niets mis gegaan ik heb gewoon een CanalDigitaal kaart en niet eens een internet aansluiting op mijn ontvanger. Ik sprak in zijn algemeen. Ok nu weer ontopic.
gerrit B Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Hier zeer slechte ervaringen met Fiber. Bij een klant was het internet uitgevallen en omdat de beveiliging daarop was aangesloten dus eerst een telefoontje naar ons. Bij aankomst dus geen internet en dus ook geen beveiliging Maar om dan iemand bij de helpdesk te pakken te krijgen en dan ook nog iemand die weet waar hij het over heeft De klant was beloofd dat er totaal niets zou veranderen, alles zou blijven werken en dat ze alleen minder zouden gaan betalen bij de overstap van Xs4all naar Fiber. Uiteindelijk bleek dat ze de klant dus gewoon het modem van de wand laten halen (om te laten resetten) en er weer op laten klikken, gevolg 2 afgebroken glasvezel connectoren. En zie er dan maar eens iemand bij te krijgen. De klant heeft uiteindelijk voor nood een kabel moeten laten leggen naar de boven buurman zodat ze weer konden pinnen en de beveiliging het weer deed. 2 weken later kwam pas de monteur om het probleem op te komen lossen. Dit onder het mom van "we leveren alleen maar aan particulieren en niet aan bedrijven" alsof ze bij het openen van de winkeldeur de woonkamer binnen stapte Ondanks de belofte om e.e.a schappelijk te gaan regelen mag de klant (nu al ruim een jaar geleden) alle kosten voor alle wijzigingen ed. zelf gaan betalen. Het kan zijn dat het service in de tussentijd sterk is verbeterd maar voor mij is het toch iets van Fiber??? nou nee ik kijk wel even verder. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen