Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het niet het werk van tvvlaanderen om dit uit te zoeken?

Eigenlijk nog nooit gehoord dat een klant hier zelf achteraan moet gaan.

 

Ja dat is het probleem in België dat je eigenlijk maar 2 grote spelers hebt en de rest afhankelijk is van hun. Orange is afhankelijk van telenet (infrastructuur en atv aansluiting) en bij vdsl/adsl is de provider afhankelijk van proximus die ook niet altijd goed mee willen werken. 


Geplaatst:

dirocca,

dat moet je eigenlijk aangetekend aankaarten, eerst bij de afdeling klantensupport en daarna het antwoord ontvangen hebbende bij de rechtsafdeling.

En met die beide antwoorden stap je dan naar de rechtsbijstand of advokaat gespecialiseerd in bedrijfsrecht.

Je bent niet alleen zoals men uit meerdere topics kan lezen, dus probeer de belanghebbenden in kracht te bundelen en ga naar de rechter.

>niet belanghebbenden op de sociale media helpen niet<

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...