Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op sbs6,rtl7,rtl8,sbs9,net5.

Rest geen probleme jvanavond paar x al afstemme mislukt kjik ik bij me dochter die heeft dat ook dan aparte schotel

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

• Moderator
Geplaatst:

Geen slecht weer reserve?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Tja 1pm, weer een duidelijk verhaal. :blink: :blink: :blink:

Jij hebt het over het niet kunnen ontvangen van sbs6, rtl7, rtl8, sbs9, net5.

De storing die CanalDigitaal gisteren had was op Nat Geo Wild HD, iConcerts, TV Oranje, eSports TV HD en Penthouse 1 & 2 HD.   

Geplaatst: (aangepast)

klopt sprietje is zo maar deze hadden het ook nl geen zwart beeld wel uitval die kunnen toch niks van canaal ik heb ook een kaart van sky DE nl die hebben ook weleens veranderingen daar merk je niks van dan !

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb gisteren bij de RTL's geen uitval kunnen bespeuren bij Canaldigitaal.

Je zal toch echt je schotel / LNB /SKEW beter moeten afstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb ook niets gemerkt van uitval van de zender die jij opnoemde.
De storing op de zenders die CanalDigitaal opnoemde was gisteren om omstreeks 18.00uur al opgelost toen ik ging kijken wat er van waar was.

Ik denk ook dat er wat mis is met ge schotel installatie.

Geplaatst:

Ik vrees dat er iets aan je installatie hapert en dat de storing niet definitief voorbij is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...