Ga naar inhoud


decoderen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik was zeer benieuwd of andere mensen die een manhattan ontvanger hebben, ook problemen hebben met het ontvangen van het hele Vi*s*t pakket. Ik heb heel veel files geprobeerd en keys, maar bij Ti*k*t ontvang ik alleen 7 en 8. Zelfde probleem met tv1*0**. 1 kan ik wel ontvangen, 2 en 3 niet.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is al langer bekend. Ligt dus aan de files die je gebruikt en niet aan de ontvangers.

V**S*T wisselt keys wel heel erg vaak. Dus zorgen dat je Intersat (zoek em maar via de zoekfunctie op dit board) lekker vaak laat draaien en dan heb je meestal de meest verse keys !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook geprobeerd, maar ook hier heb ik wel beeld op tv 10*0 1 en niet op 2 en 3. Ook de noorse vias*t kanalen blijven op zwart. Andere paketten gaan wel goed, maar 5 oost blijft een probleem, heb jij dat ook?(waarom doet reality tv het wel en de anderen het niet, vh1, rtl..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je hier niet echt antwoord op geven omdat ik hier in spanje meer bezig ben met hispasat, astra en hotbird. Om de noorse kanalen te kunnen zien heb je hier een vrij grote schotel nodig.

Maar er zijn nu heel veel 6-1 files te vinden en als de coco goed is moet het eigenlijk werken.

 

Saludos Hagar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Volgens mij kan er momenteel niemand meer continue naar de tickets kijken tenzij ze een AU kaartje gemaakt hebben.....

Ze schijnen die keys bij elk bakkie koffie te wisselen ;-(((((

 

Is dus geen specifiek probleem van de Manhattan/FS of Arnion, maar meer een probleem van key-wissels.

 

We wachten gewoon maar ff af tot er iemand wellicht met een oplossing komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...