Ga naar inhoud


Leonard Cohen is dood


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Ook bedankt Mr. Cohen. Heb het geluk gehad hem twee maal aan het werk te zien. Blij dat ik erbij was in Gent vier jaar geleden , heb er echt van genoten.
Amen !

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga terug naar zijn beginjaren en dit bekende nummer, want de Marianne waarover dit lied gaat overleed een paar maanden geleden en dit schreef de zanger over haar:

 

Marianne died in hospital in Oslo on July 28, 2016, aged 81.[ Cohen wrote to her shortly before her death, saying: "Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine... Goodbye old friend. Endless love, see you down the road."[ ( wiki)

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga terug naar zijn beginjaren en dit bekende nummer, want de Marianne waarover dit lied gaat overleed een paar maanden geleden en dit schreef de zanger over haar:

 

Marianne died in hospital in Oslo on July 28, 2016, aged 81.[ Cohen wrote to her shortly before her death, saying: "Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine... Goodbye old friend. Endless love, see you down the road."[ ( wiki)

 

Ik heb dit nummer leren kennen door José en Ron Brandsteder in 1984.

Later heb ik ontdekt dat het nummer origineel van Leonard Cohen was.

RIP

 

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

rest in peace Leonard. Helaas alweer een groot artiest overleden dit jaar.

 

Enorm jammer. En wat Smeets voorspelde kon iedereen voorspellen. Toch 3 weken geleden nog een nieuw album uitgebracht. Hij heeft echt ontzettend mooie muziek gemaakt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een "Flanders Field" ingezetene , dagelijks geconfronteerd met de honderden begraafplaatsen en stille getuigen van deze vreselijk oorlog kan ik deze niet laten liggen op 11 November.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond op Canvas een eerbetoon aan Leonard Cohen om 21u in het programma Culture Club.

 

https://www.canvas.be/leonard-cohen-overleden

http://www.cultureclubmagazine.be/editie/9/verhaal/1/rip-leonard-cohen

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzan is mijn favoriet, wat een stem had hij altijd. Zo warm. Zal hem missen. 45 jaar geleden werd hij al grijs gedraaid. RIP and tnx.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat ie gevallen is en daarna in zijn slaap gestorven..?

Dan zal er wel alcohol o.i.d. in het spel geweest zijn.

 

Erste Einzelheiten zu den Todesumständen des kanadischen Singer-Songwriters Leonard Cohen sind bekanntgeworden: Der 82-Jährige sei nachts in seinem Haus gestürzt und dann im Schlaf verstorben, teilte sein Manager Robert Kory mit. "Der Tod war plötzlich, unerwartet und friedlich." Den Angaben zufolge starb Cohen am 7. November in seinem Haus in Los Angeles. Drei Tage später wurde der Tod bekanntgegeben. Der Musiker erlangte mit Hits wie "Hallelujah" oder "Suzanne" internationale Bekanntheit.

 

Hij doet me erg denken aan Amy Winehouse. Zelfde melodramatisch gevoel en toon in zijn stem en songs.

 

Beide van Joodse afkomst, beide alcoholziek, beide dezelfde stemming en gevoel in veel van hun muziek.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...