Orgeldandri Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 Beste, Heb bijna alle picons gevonden, behalve die voor de nieuwe kanalen ZES, CAZ, Q2... Ik heb ze kunnen downloaden als png. Hoe kan ik deze nu plaatsen? Dank voor de hulp. D. 1
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 In dezelfde picon directory waar alle andere staan... OpenPli 4.0 in /picon VTi 9.0.3 in /usr/share/enigma2/picon Anders gewoon met DCC even kijken waar ze bij jou staan..
Lunico Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 Handig stukje software is Picon Manager Te Downloaden hier http://download1636.mediafire.com/fc776o92a1zg/ro6bh5nwhti4f2t/Picon_Manager-V1.7.1.4.zip
mebo870 Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 a.u.b. The key to happiness. Stay away from idiots
Orgeldandri Geplaatst: 12 november 2016 Auteur Geplaatst: 12 november 2016 Allemaal dikke merci. Ik heb Openpli 4.0 In de picons staan een aantal .png afbeeldingen, met een heel lange naam. Ik vermoed dat hierin de koppeling staat welk picon aan welke zender is gekoppeld. In die map staat nog één map logo's. Daar staan er ook een hoop in. Maar dan alleen de namen. Een paar duizend. Hoe kan ik het programma dat hier wordt aangeprezen downloaden en op de Xtrend ET8500 installeren? Dank!
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 Dat programma is voor een PC. Niet voor een box. Je hoeft de naam van het picon alleen te wijzigen.. Stem af op de zender van het logo. Kies MENU, INFORMATIE,ZENDER. Neem de volledige info over bij Zenderreferentie..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen