ronaldsl Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 http://www.nu.nl/internet/4349834/ziggo-eist-16-miljoen-van-apeldoorner-wegens-cardsharing.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mebo870 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 1,6 miljoen gevorderd, die blijft voorlopig wel in Turkije The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Voortzetting van de zaak over 6 maanden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de mon Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Ik heb vroeger al veel bef gegeven aan telkens weer een ander kaartje of cam aan zo'n winkeltjes . De eerste is de beste zegt men en dat was tv 1000. En maar wachten tot het 00.00 hr was. En zo draaien die hun winkeltjes. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Max8 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 1,6 miljoen? Is dat een reëel bedrag? Als ze zo veel inkomsten zijn misgelopen was het wel een heel groot netwerk De afzonderlijke afnemers van het netwerk lijken de dans te ontspringen? 2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Die Türk zien we niet meer terug... Zit lekker mierenzoete thee te lurken in Antalya en lacht zich ziek. En waarschijnlijk lekker pochen tegen zijn vriendjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Het is maar net in welk land je je het veiligst voelt.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Zo hé. Hebben ze er 1 te pakken. De vlag kan uit hoor. Ineens is het opgelost. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 12 november 2016 Moderator Delen Geplaatst: 12 november 2016 Misschien gaan mensen die aan illegale cardsharing doen zich nu realiseren waar ze mee bezig zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Misschien gaan mensen die aan illegale cardsharing doen zich nu realiseren waar ze mee bezig zijn. Welke kant van de sharders bedoel je? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 12 november 2016 Moderator Delen Geplaatst: 12 november 2016 In dit geval heb je beide groepen nodig om tot een strafbaar feit te komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
donpedro Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Wat heeft het kraken van de versleuteling te maken met cardsharing? Als ik de code kraak en op elke box de applicatie zet, dan heb ik toch geen kaart meer nodig? 1,6 miljoen is een eis die waarschijnlijk komt vanuit Ziggo/UPC om inderdaad de angst er in te jagen. Maar of het inderdaad helpt of voldoende afschrikt ... ik betwijfel het. Dan zullen ze dat soort mensen veel vaker moeten oppakken en ik lees niet dagelijks dit in De Stentor ( 5 Watt of meer? ) 1 VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Er staan inderdaad wat tegenstrijdigheden én schrijffouten in het artikel van de Stentor. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Hij komt gewoon niet meer terug naar Nederland en iemand anders neemt de boel gewoon weer over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 In dit geval heb je beide groepen nodig om tot een strafbaar feit te komen. Bedenk wel dat een groot deel van de "klanten" het niet eens door heeft. Het word hen gewoon aangeboden onder de noemer abonnement. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen