donpedro Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Bedenk wel dat een groot deel van de "klanten" het niet eens door heeft. Het word hen gewoon aangeboden onder de noemer abonnement. Toch heb ik bij die stellingname wel mijn twijfels of dat opgaat. Deze 'klanten' worden naar mijn mening vaak getipt door mensen die al in het circuit zitten. Ze worden over de streep getrokken door de aantrekkelijke prijzen voor die abonnementen, dat terwijl ze de echte prijs die ze anders zouden moeten betalen voor hetzelfde, vele malen hoger zal uitvallen. Denk dus dat je met 'onwetendheid' in de rechtzaal niet weg gaat komen als eindgebruiker. 1 VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 (aangepast) Plus het feit dat je zonder internetverbinding de zenders niet eens kunt bekijken. Het lijkt me op zijn minst naïef om te denken dat je premiumzenders kunt bekijken zonder rechtstreeks abonnement en smartcard bij een provider, en tegen een vriendenprijsje. En als je er een speciale Dreambox bijgeleverd krijgt - ook al tegen een vriendenprijsje - dan lijkt me het niet dat je kunt volhouden dat deze "abonnees" niet door hebben wat ze aan het doen zijn. Geen rechter die deze "logica" zal geloven. Om maar te zwijgen over hen, die zelf hun apparatuur op sharen hebben gezet. 13 november 2016 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 13 november 2016 Moderator Delen Geplaatst: 13 november 2016 Misschien dat men nu wakker wordt en beseft dat het niet om een koopje gaat maar om een misdrijf. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 Het probleem in ons land is, dat dat besef er niet is doordat de autoriteiten hier geen prioriteit van maken tot dusver. Geldt ook voor films downloaden e.d.. Een kopieerheffing en voilà, het lijkt allemaal te mogen. Maar de laatste berichten zijn inmiddels, dat er toch Europees beleid aan zit te komen. Misschien wordt Nederland dan weer de braafste ook in dit opzicht. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debuurvrouw Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 Hij komt gewoon niet meer terug naar Nederland en iemand anders neemt de boel gewoon weer over. Ten tijde dat hun zijn opgerold hebben de "klanten" er helemaal niets van gemerkt niemand anders heeft het overgenomen het is gewoon door blijven draaien..dus ik denk dat ze toevallig 7 "katvangers" hebben opgerold die vanuit Nederland werkten. Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 . Misschien wordt Nederland dan weer de braafste ook in dit opzicht. Denk het niet Eduard07, de geschiedenis toont het aan, Nederlanders legden zich nooit neer bij situaties die ze niet wilden, voorbeelden genoeg in de geschiedenis boeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 de braafste puh... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 Denk het niet Eduard07, de geschiedenis toont het aan, Nederlanders legden zich nooit neer bij situaties die ze niet wilden, voorbeelden genoeg in de geschiedenis boeken. De geschiedenis toont eveneens aan, dat Nederland m.b.t. EU recht en richtlijnen zeer volgzaam is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Er staan inderdaad wat tegenstrijdigheden én schrijffouten in het artikel van de Stentor. Inderdaad. Het lijkt om een strafzaak te gaan. Daarin kan een "beledigde partij" (wat Ziggo is) helemaal niet zo'n groot bedrag vorderen. Daarvoor zal het een aparte civiele procedure moeten aanspannen. Waarin op Ziggo dan de bewijslast rust van de omvang van de schade. Nog los van het aansluitende incassoprobleem als ze zaak wordt gewonnen. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T90user Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Ik heb vroeger al veel bef gegeven aan telkens weer een ander kaartje of cam aan zo'n winkeltjes . De eerste is de beste zegt men en dat was tv 1000. En maar wachten tot het 00.00 hr was. En zo draaien die hun winkeltjes. Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik niet beginnen te begrijpen wat je zegt. What the hell is "bef gegeven" ? Gekocht, of bekritiseerd, of leuk gevonden? En wat bedoel je met tv1000? Ik neem niet aan dat je daarmee een Russisch, voorheen ook Skandinavisch filmkanaal bedoelt? En wat of waarom na 0:00 ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T90user Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 En het Oekraïne handelsverdrag dan? dit als meest recente, en wie legde zich niet neer bij het gezag van Alva? of van Napoleon? WO1 hielden ze ook been stijf tegen Duitsland toch? wie veroverde de wereldzeeën, ondanks overmacht van de UK? Wie legde zich niet neer bij het gezag in Rome? en tot slot waar liggen de kiemen van Free Radio en TV? Denk wel dat jullie een rumoerige geschiedenis hebben met veel tegenkantingen en ook nu weer zullen er wel zijn die verder willen doen. Wat het laatste betreft dacht ik dat die kiemen van "Free Radio" niet bij ons maar bij Denemarken gezocht moeten worden. Voor zover ik weet was Syd Radio de allereerste piraat die ons op dat idee bracht. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T90user Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Plus het feit dat je zonder internetverbinding de zenders niet eens kunt bekijken. Het lijkt me op zijn minst naïef om te denken dat je premiumzenders kunt bekijken zonder rechtstreeks abonnement en smartcard bij een provider, en tegen een vriendenprijsje. En als je er een speciale Dreambox bijgeleverd krijgt - ook al tegen een vriendenprijsje - dan lijkt me het niet dat je kunt volhouden dat deze "abonnees" niet door hebben wat ze aan het doen zijn. Geen rechter die deze "logica" zal geloven. Om maar te zwijgen over hen, die zelf hun apparatuur op sharen hebben gezet. Toch sprak ik niet zo lang geleden met een man van Marokkaanse afkomst die er geen idee van had dat hij iets illegaals in huis had met zo'n ding, Hij had er zo'n beetje alle Westeuropese betaalzenders op maar gebruikte hem vrijwel uitsluitend als een manier om alle Arabische zenders die hij kende te ontvangen, als een alternatief op het moeten zetten van een eigen schotel. Het komt voor... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de mon Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik niet beginnen te begrijpen wat je zegt. What the hell is "bef gegeven" ? Gekocht, of bekritiseerd, of leuk gevonden? En wat bedoel je met tv1000? Ik neem niet aan dat je daarmee een Russisch, voorheen ook Skandinavisch filmkanaal bedoelt? En wat of waarom na 0:00 ??? Onze oude Belgische Frank = bef / TV1000 channel for the Nordic countries(D2mac) / Om middernacht (00.00hr) was dat een XXX uitzending/. Er was bijna geen internet,enkel een Commodore 64 had je. En dan maar de sat winkeltjes geloven dat hun kaartjes enz het ultra nieuwste was om buitenlandse betaalzenders te kunnen zien. Nu hangt er een sticker van TVV op hun ruit. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Haha... ik ken TV1000 van vroeger... heb er ooit ook een abonnement op gehad... en dat bef (in de werkwoordsvorm) had ik met de middernacht uitzendingen in verband gebracht.... hahaha maar ik zat toch nog fout. Nu richt zich TV1000 op de Russische markt, daar hebben ze diverse filmkanalen... ik heb er laatst nog naar kunnen kijken. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T90user Geplaatst: 20 november 2016 Delen Geplaatst: 20 november 2016 Onze oude Belgische Frank = bef / TV1000 channel for the Nordic countries(D2mac) / Om middernacht (00.00hr) was dat een XXX uitzending/. Er was bijna geen internet,enkel een Commodore 64 had je. En dan maar de sat winkeltjes geloven dat hun kaartjes enz het ultra nieuwste was om buitenlandse betaalzenders te kunnen zien. Nu hangt er een sticker van TVV op hun ruit. Heel hartelijk dank voor je uitleg. Ik was er nooit opgekomen. Als Brabander kende ik de frank alleen als Bfr en ziende dat er sprake was van XXX programmering associeerde ik dat eerlijk gezegd met het roemruchte werkwoord wat je van "bef" kunt maken. Uit de Scandinavische landen heb ik nooit veel proberen te ontvangen. Ik had in mijn eerste sat-tijd het genot van twee Britse filmkanalen genaamd Première en Mirror Vision die beide ongecodeerd via 27,5 West ontvangen konden worden. Ongecodeerd omdat het aantal mensen met een eigen schotel uitermate gering was. Later heb ik vooral met een decoder van CanalPlus voor de France Telecom satelliet gewerkt. Ik vond en vind Franse speelfilms ontzettend veel leuker en natuurlijker, vandaar mijn voorkeur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen