Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens Telecompaper willen de telecomproviders 3.4-3.8 GHz gebruiken maar dat mag nu nog niet vanwege de afluisterpraktijken in Burum.

Maar moet ik vrezen dat ik mijn C-band ontvangst vaarwel kan zeggen als de providers de band wel mogen gaan gebruiken?

http://www.telecompaper.com/nieuws/burum-blokkeert-uitbouw-van-4g-in-nederland

http://www.telecompaper.com/achtergrond/satellietschotels-in-burum-werpen-schaduw-over-4g-en-5g

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Het achtergrondartikel dat u wilt lezen is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers met een International Plus of Premium abonnement.

Waar slaat dat nou weer op?

Het is te hopen dat die providers met hun poten van de C-Band afblijven. Ze hebben al de halve UHF band gekregen en het is nooit genoeg.

Maar de NL regering zal wel weer geld ruiken en die band heel graag per opbod willen verpatsen.

Jamer dat die providers geen interesse aan de middengolf hebben...hahahaha... :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Het achtergrondartikel dat u wilt lezen is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers met een International Plus of Premium abonnement.

Waar slaat dat nou weer op?

Het is te hopen dat die providers met hun poten van de C-Band afblijven. Ze hebben al de halve UHF band gekregen en het is nooit genoeg.

Maar de NL regering zal wel weer geld ruiken en die band heel graag per opbod willen verpatsen.

Jamer dat die providers geen interesse aan de middengolf hebben...hahahaha... :D

Ik heb nog een premium abonnement overgehouden aan een vm. dienstverband bij een provider. Kan de tekst wel kopiëren en plakken maar weet niet wat de (board-)regels daaromtrent zijn.

Het leek mij voor mijn vraag ook niet relevant, ik vraag me nl. af of je C-band ontvangst wel verstoord wordt dan.

Ook vraag ik me af hoe dit nu weer kan gezien het internationale karakter van de satelliet en frequentieplannen.

Het inpikken van de UHF kanalen is ook in Europees verband gedaan. Je radiosignaal houdt nu eenmaal niet op bij de grens.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ook vraag ik me af hoe dit nu weer kan gezien het internationale karakter van de satelliet en frequentieplannen.

Het inpikken van de UHF kanalen is ook in Europees verband gedaan. Je radiosignaal houdt nu eenmaal niet op bij de grens.

Dat was de eerste vraag die ik mij stelde.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...