Elstar Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 De settings bij de nieuwe FW voor de DSX6072 geven bij BD1 en BD4 een verkeerde transponder frequentie n.l. 12226. Dit moet zijn 12148. Met +b 5 transponder edit lukt het me niet om de juiste transponder vast te leggen. Ook handmatig de goede freqentie ingeven levert geen resultaat op. Weet iemand hoe dit moet? Met Declink een de Flash uitlezen , editen en opnieuw inspelen geeft alleen maar zwarte zenders Groet Elstar
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik heb ook al gemerkt, waneer je veranderingen in het menu +B aanbrengt, dat je deze niet kan opslaan. De funktie C (store) doet het volgens mij niet (versie 6071) groeten
Frans B Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 Ik heb de BBCprime niet werkend. Heb geprobeerd om via de + en b knop te veranderen, maar niet gelukt. Wel had ik opeens het bekende knipperende beeld weer terug en diverse vastlopers. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 Staat nog niet helemaal op punt, maar als ik her en der lees zie ik dat er aan gewerkt word. Dus alles komt ok groeten
Elstar Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2002 Dan wachten we op de verbeterde versie van de nieuwe FW. Iemand een idee waarom een met Declink uitglezen en vervolgens bewerkte Flash512 file na terugzetting in de Flip niet werkt? Groet Elstar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen