Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik ben helemaal tureluurs geworden van alle progjes. Wie kan me vertellen welk progje ik moet laden in mijn funcard 4 en waar ik dit progje kan vinden. Als ik het goed begrijp dan moet je de int. eeprom niet laden en de ext. en de flash wel. Ik heb een philips decoder. bedankt alvast
Puch Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Het beste progje voor funcard vind ik chipcat. Je dan dit progje op deze website vinden. Er staat ook nog uitgelegd hoe je het moet gebruiken. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 bedankt voor je antwoord maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik ben in het bezit van een multi-pro programmer met daaraan gekoppeld de Card Pro. Ik wil graag weten met welk programma ik de funcard moet laden zodat ie het ook daadwerkelijk gaat doen. Met welke eeprom en flash.hex dus
Puch Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Vragen of zeggen waar je files haalt is hier verboden. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ja daar kan je mee proggen, maar welke eeprom en flash files moet ik in mijn programma laden? Op internet staan er nogal wat en ik weet niet welke ik moet hebben.
Puch Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ik zou zeggen gewoon testen tot je de juiste vind. Zoeken naar 5in1 of 6in1 Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Als ik het goed begrijp is het dus niet vreemd dat hij iedere keer niet werkt?? Wat houdt 5 in 1 eigenlijk in??
Puch Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Ben je zeker dat je philips een funcard aankan! 5in1 is gewoon 5 verschillende coderingen in 1 files (seca, irdeto, nagravision,enz...) Greetz,Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Bedankt voor je hulp!! Het is gelukt hoor. Ja mijn philips kan dat aan, had ik nagevraagd. Trusten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen