DIGIWIEW Geplaatst: 4 februari 2017 Delen Geplaatst: 4 februari 2017 hier kpn alles in een met spotify primieum korting van 5 euro per maand tweede box gratis extra zender pakket bellen 100 mb up en down en ook gratis bellen als er iets is helemaal top kan dus wel laats nog een monteur die het wifi signaal kwam controleren of het wel sterk genoeg was gratis Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 4 februari 2017 Delen Geplaatst: 4 februari 2017 Nu naar Tele2. Ik hoef alleen maar internet en bellen. Digitenne gaat naar EDPnet. Gezien ik toch niet boven de 15Mb kan komen was Tele2 de beste aanbieding. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 4 februari 2017 Delen Geplaatst: 4 februari 2017 hulde dan aan ziggo die heb ik nu ong 15 jaar en heeeel zelden effe uitval van internet gehad en met verschillende soorten speedtesten kom ik altijd boven de 300 mb uit met een 300 mb abbo en je ken ze ook nog gratis bellen als er toevallig eens problemen zijn En wat kost dat genoegen per maand? Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 4 februari 2017 Delen Geplaatst: 4 februari 2017 hier kpn alles in een met spotify primieum korting van 5 euro per maand tweede box gratis extra zender pakket bellen 100 mb up en down en ook gratis bellen als er iets is helemaal top kan dus wel laats nog een monteur die het wifi signaal kwam controleren of het wel sterk genoeg was gratis En wat betaal jij op jaarbasis voor dat alles? Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 4 februari 2017 Delen Geplaatst: 4 februari 2017 Nu naar Tele2. Ik hoef alleen maar internet en bellen. Digitenne gaat naar EDPnet. Gezien ik toch niet boven de 15Mb kan komen was Tele2 de beste aanbieding. Is die 15 MB de recent aangeboden snelheid op jouw adres? Als je minder betaalt dan € 29,95 per maand lijkt dat inderdaad de betere aanbieding. Maar het kan ongetwijfeld nog goedkoper als jij overstap op VoIP bellen en je telefoonnummer onderbrengt bij CheapConnect. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DIGIWIEW Geplaatst: 5 februari 2017 Delen Geplaatst: 5 februari 2017 En wat betaal jij op jaarbasis voor dat alles? 55 euro per maand Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 5 februari 2017 Delen Geplaatst: 5 februari 2017 Ruim € 180 per jaar. Ik heb dat er niet voor over. 200 Mb sneller internet gebruik ik niet. Bellen en TV zullen niet zoveel verschillen denk ik. Maar goed dat we goed geïnformeerd onze keuze kunnen maken en we allebei gelukkig zijn. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prawo Geplaatst: 5 februari 2017 Delen Geplaatst: 5 februari 2017 (aangepast) Ruim € 180 per jaar. Ik heb dat er niet voor over. Bedoel uiteraard meer dan € 180 extra per jaar. 5 februari 2017 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen