paardengek Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 (aangepast) Ik kan het zo nog niet vinden in de NEN 1010, maar volgens mij, ik weet het eigenlijk heel zeker, mag het niet. Elektra 220 / 380 volt en data ( telefoon, netwerkkabels en coax ) kabels moeten gescheiden van elkaar zijn. Bovendien lijkt het me onveilig, meer kans op aanrakingsgevaar. Sterker nog, als ik een huis koop en kom er achter dat data en 220/380 in 1 kleine PVC buis ligt, dan stel ik de verkoper aansprakelijk voor verborgen gebreken..... Met vriendelijke groet, paardengek 24 november 2016 aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Tonskidutch Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 in 2006 met CAT5 als standaard mocht dat niet in een buis je ziet een sleuf in de cementmortel dekvloer met drie leidingen naar de woonkamer ( 2 x stroom voor 2 groepen + 1 x cat5 ) later heb ik er zelf nog 2 x coax bijgelegd toen de vloer vernieuwd werd met DLAN kun je heel goed resultaat hebben, is echter afhankelijk van de stroomleidingen en groepenkast mocht je geen andere opties hebben overweeg de leidingplint Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Psychosammie Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 Sterker nog, als ik een huis koop en kom er achter dat data en 220/380 in 1 kleine PVC buis ligt, dan stel ik de verkoper aansprakelijk voor verborgen gebreken..... Wat alleen kan als je kunt aantonen dat de verkoper daarvan op de hoogte had kunnen zijn Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
grondstof Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 Om veel gezeur na de koop/verkoop van een huis te voorkomen worden in de koopaktes regels opgenomen waarin staat dat men de woning aanvaard in de staat waarin het zich bevind. Verborgen gebreken, verkeerde of slechte installaties zijn dus tegenwoordig lastig tot niet te verhalen op de verkoper.
Tonskidutch Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 (aangepast) we maken het gewoon veel te complex je moet gewoon een boor durven nemen en een nieuwe leiding of meerdere aanleggen waarom iemand die zaken bij aankoop van de woning niet meteen mee voorbereid bevreemd mij en heeft achteraf de rotzooi leg de twee plattegronden (of drie met zolder) eens over elkaar en houdt deze tegen een helder venster je vindt wellicht 10 methoden om naar de slaapkamer te komen en anders rest de DLAN optie 24 november 2016 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen