FtoA Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Ik gebruik 3 afstandsbedieningen om tv te kunnen kijken. Zou fijn zijn als ik dat tot 2 of misschien zelfs 1 kan terugbrengen.Bestaat er een universele afstandsbediening voor combi Topfield TF6500cok digitenne + Topfield tf4000pvr + Daewoo 28" DTG 2880- 100DIemand vertelde mij ooit dat de digitenne een probleen vormt, daar heb ik mij toen bij neergelegd. Dit is een nieuwe poging om het probleem op te kunnen lossen.
Duikertje Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Weet niet of ik de naam mag noemen anders sorry daarvoor. Logitech heeft afstandsbedieningen die alle combinaties kan maken en zo maar 1 afstandsbediening nodig heb.
FtoA Geplaatst: 28 november 2016 Auteur Geplaatst: 28 november 2016 Ik zie dat de goedkoopste 40e kost. Wellicht verstandiger om dan een andere (2e hands) sat rec te zoeken
Duikertje Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Ik zie dat de goedkoopste 40e kost. Wellicht verstandiger om dan een andere (2e hands) sat rec te zoeken Zij inderdaad niet goedkoop maar ik denk dat ik er al meer dan 10 jaar met tevredenheid gebruik van maak
ieskorp Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 En met 1 druk op een knop veel acties starten, bijvoorbeeld aanzetten mediaplayer, AV-receiver, TV, kiezen juiste input op receiver en TV, geluid instellen etc. Ben al vele jaren overtuigd gebruiker van de harmony one.
bellejt Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 gewoon een logitech harmony 650 kopen en je hebt alles in 1.Makkelijk programmeerbaar en toetsen kunnen aangeleerd en gecombineerd worden.Heb je al voor 59.90 euro.Heb je ooit dezelfde nodig kan je gewoon copieren. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen