Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zou je mij de reflection Black versie ook kunnen sturen? Ik wil echt niet over naar een ander.... bedankt alvast!!

aangepast door grox

Geplaatst:

Spijtig te horen dat je ermee stopt. Ik heb er wel begrip voor, maar hoop dat je er toch op terugkomt.

Ik zie dat ik de transparent.white gebruik sinds de 2015-11-12 versie. Daar ben ik erg blij mee en ik hoop dat ik je niet een keer vergeten ben te bedanken voor de 5 versies die ik gebruikt heb.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bedankt voor alle moeite ik ben een van degene die het normaal vond dat ik ze zo kon downloaden zonder een bericht achter te laten dus ik voel me vooral tegen over jou en degene die wel zo beleefd waren een hele grote kl**tz*k

mvg Xal

Geplaatst:

Ik wist tot gisteren niet wat picons waren, omdat ik al jaren een dm800 gebruikte. Maar aangezien deze het begeven heeft, heb ik nu een vu+ ultiomo 4k en kwam ik op youtube bij de uitleg van dreamboxedit dit tegen.. en nu hier de picons gevonden. Thx ! :)

Geplaatst:

Ook ik heb deze ziggo picons vandaag voor het eerst geplaatst in combinatie met andere in de Metrix HD skin. En wel in de nieuwe software van openATV versie 6.0 die sinds kort is te downloaden.

De nieuwe openATV 6.0 software en picons draaien voortreffelijk.

Dank aan stevie-v

Geplaatst: (aangepast)

Mochten er nog veranderingen plaatsvinden dan ben ik best bereid nog enkele builds te maken na al deze bedankjes!

aangepast door stevie-v
  • Like 2

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Mochten er nog veranderingen plaatsvinden dan ben ik best bereid nog enkele builds te maken na al deze bedankjes!

Goed om te horen!

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Geplaatst:

Ik ben ook van plan picons te gaan gebruiken, welke passen het beste bij de Pli-FullNightHD Skin ?

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Geplaatst:

Proberen dan kom je er vanzelf achter, over smaak valt niet te twisten.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ik krijg ze maar niet zichtbaar op mijn VU+ 4k ultimo.. ze staan in de juiste map met de juiste verwijzing.. maar nog niks te zien... vraag me af welke instelling ik verkeerd heb staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...