Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Internetprovider XS4ALL is het afgelopen half jaar voor de tweede maal op rij het meest aanbevolen door haar klanten.

Dat blijkt uit de nieuwste ‘Word of Mouth score’ (WoM-score) van Telecompaper over de markt voor triple-play aanbieders. Elk half jaar publiceert het marktonderzoeksbureau een ranking van de mate waarin alles-in-één aanbieders van vaste diensten het afgelopen half jaar zijn aanbevolen door hun klanten.

Recent kwam al Simyo opnieuw naar voren als de meest aangeraden mobiele aanbieder.

XS4ALL komt uit de ranglijst naar voren als de meest aanbevolen triple-play provider in het afgelopen half jaar (mei 2016 t/m oktober 2016).

Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van Telecompaper. Ruim 3.250 Nederlanders met een triple-play abonnement op vaste diensten (televisie, internet en vaste telefonie) deelden hun mening over de triple-play provider waar zij klant zijn. De negen grootste triple-play providers zijn in het WoM-onderzoek meegenomen.

 

Lees verder : Telecompaper.

Vult u rustig aan !!!


Geplaatst:

Verwonderd mij niets, jarenlang plezier van gehad.

Totdat mijn budget nijpend gering werd,,, anders was ik niet weggegaan bij xs4all

  • Like 1

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

 

Geplaatst:

Verwonderd mij niets, jarenlang plezier van gehad.

Totdat mijn budget nijpend gering werd,,, anders was ik niet weggegaan bij xs4all

idem

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Inderdaad.
Ga nu een jaartje NLE proberen. Daarna is Fiber aan de beurt als hun prijs zo laag blijft (nog geen € 30 voor 100 Mb).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Geplaatst:

Tja, ze heten de besten te zijn op basis van de hoeveelheid storingen. Ik ben zopas overgestapt op Ziggo, maar niet omdat mijn vorige provider (Tele2) me over de afgelopen jaren ooit enigerlei storing gaf. Toegegeven, XS4ALL heeft een heel hulpvaardige helpdesk, maar van zo'n dienst maak je meestal alleen gebruik bij eventuele installatievragen en daarna nooit meer. Dan kun je beter een provider hebben met een betaalnummer want op de lange termijn is dat vele malen goedkoper dan een maandelijks terugkerend te hoog abonnementsbedrag.

Zelf stopte ik bij XS4ALL toen ik ontdekte dat mijn abonnement van 50 euro p/m voor 4 Mb/s bij hen allang niet meer voor die prijs verkocht werd en ik dus een dikke 20 euro per maand teveel betaalde. Ik vind dat een fatsoenlijke provider zijn trouwe klanten niet beloont door misbruik van zijn onwetendheid te maken. Dus voor mij NOOIT en te nimmer meer XS4ALL.  

Geplaatst:

T90user,

uit den toebak tijd dus

 

Neen, ze leveren veel meer dan enkel installatie support

je eigen webspace en website ondersteuning

gratis internet veiligheid suite en firewall

gratis software

gratis proxy

gratis hardware

meerdere gigabyte mail opslag en meerdere mailboxen

 

maar ieder zijn drama

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

 

Geplaatst:

Zelf stopte ik bij XS4ALL toen ik ontdekte dat mijn abonnement van 50 euro p/m voor 4 Mb/s bij hen allang niet meer voor die prijs verkocht werd en ik dus een dikke 20 euro per maand teveel betaalde. Ik vind dat een fatsoenlijke provider zijn trouwe klanten niet beloont door misbruik van zijn onwetendheid te maken. Dus voor mij NOOIT en te nimmer meer XS4ALL.  

 

 

Opletten zal je ook bij je nieuwe provider moeten doen.

Wat jou overkomen is kan je bij veel bedrijven met een winst oogmerk overkomen.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

XS4All geeft ook een gratis simkaartje bij je abo voor in je mobiel.

Kun je tot 250 mb voor internetten via het 4g netwerk van kpn.

Kost niks extra.

Ideaal als 2e sim voor in de mobiel van mijn zoon.

 

Zit nu ongeveer een jaar bij hun en ben zeer te spreken.


 

Geplaatst:

inderdaad Gerard76,

dat had ik vergeten te vermelden!!

Zo een extraatje heb ik ook met mijn vodafone hier in Duitsland en dat is toch ook een smak geld als je die apart moet abonneren die mobiel

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

 

Geplaatst: (aangepast)

Online.nl is overigens hekkensluiter en staat als laatste dus op plaats 9.

Ik moet het hier nog steeds doen met online.nl internet. En dat loopt buitengewoon stroef de laatste dagen. Speedtest geeft time out.

Maar of dat allemaal aan Online.nl ligt?

Ik ben bang dat KPN enorm aan het kloten is. Oók XS4all ligt er soms uit.

 

Natuurlijk mag/moet Online.nl wel beter voor z'n klanten opkomen door KPN achter de broek te zitten.

Met een "nieuw begin" werd me 15% exra kosten afgetroggeld.

De aanvankelijk verdubbelde upload snelheid ADSL2+ is inmiddels teruggeschroefd naar het oude  nivo. En in de praktijk dus een time-out als je gaat meten.

Ik vind het k*t, maar overstappen naar een ander zal niet veel helpen, want iedereen zit op KPN netwerk.

 

Hier de storingen bij KPN zelf. Niet mis!

aangepast door Zunigkyk
Geplaatst:

Het lijkt er op dat het inderdaad een KPN probleem is.

Heb hier ook (nog) online.nl en kan als reserve het internet van buren gebruiken. Maar als ik Netflix via hun KPN-verbinding bekijk stokt het om de paar minuten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...