jeevanhoof Geplaatst: 13 december 2016 Geplaatst: 13 december 2016 Ik gebruik al jaren Pli en heb nog nooit een zwarte balk gehad achter de ondertiteling. Niet bij de DVB ondertitels en ook niet bij die van pagina 888. Ik kies wel de ondertitels met de gele toets. Dus gele toets twee maal indrukken en dan de ondertiteling kiezen, DVB of P 888. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
FtoA Geplaatst: 13 december 2016 Auteur Geplaatst: 13 december 2016 Leuk om te horen maar ik vroeg iets anders.
FtoA Geplaatst: 13 december 2016 Auteur Geplaatst: 13 december 2016 De VU+ Duo2 bevalt mij namelijk best goed. Maar hij kan alleen OpenViX + OpenAAF + VTI + Blackhole + OpenATV images draaien. PLI is niet genoemd.
Jean-Claude Geplaatst: 13 december 2016 Geplaatst: 13 december 2016 http://openpli.org/download/vuplus/vuduo2/ DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
FtoA Geplaatst: 13 december 2016 Auteur Geplaatst: 13 december 2016 Bedankt Jean-Claude. Ik had de info nog wel van een review site, daar heb je dus ook niet veel aan http://linux-tv.com/receiver/vu-duo2-review/
Tonskidutch Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 (aangepast) De vraagstelling en titel duidelijker stellen en eventueel afkortingen voorkomen. Dat is algemeen de beste methode die men kan volgen op een forum (ook alle andere zijn bedoeld) Want door middel van het juiste woord en dus zoekcriterium kun je heel veel oplossingen vinden die al allemaal de revue gepasseerd zijn. Dan kun je veel makkelijker en sneller de oplossing vinden met uitzondering van de drie letterwoorden die geen zoekresultaat opleveren op sat4all ondertitels ondertiteling subtitles videotext teletekst kun je allemaal gebruiken in de zoekfunktie en vindt er dan ook massa's topics waar het aanpasbaar zijn allemaal naar het image Openpli leiden. p.s dat is discipline voor degene die antwoord geeft en voor degene die vraagt zoek maar eens naar je eigen topic waar je het over UHD en FTA hebt zie beneden daarbij is jouw vraag geen algemeen topic maar gerelateerd aan Vuplus mijn antwoord is echter wel algemeen 14 december 2016 aangepast door Tonskidutch Rappers Delight The Sugerhill Gang
FtoA Geplaatst: 14 december 2016 Auteur Geplaatst: 14 december 2016 (aangepast) Ja zoeken blijft een vak apart. Vooral het vinden van "juiste (zoek)woord"! Raar dat 3 letter woorden niet gezocht kunnen worden, welke beperkte geest verzint zoiets?! Overigens in #15 stel ik de algemene vraag. 14 december 2016 aangepast door FtoA
a33 Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 Raar dat 3 letter woorden niet gezocht kunnen worden Dat is om het zoeken naar mijn naam onmogelijk te maken . Je wilt niet weten hoeveel lobbywerk het gekost heeft, om dat verbloemd met zo'n generieke maatregel voor elkaar te krijgen . Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen