OmePeter Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 (aangepast) Wat moet ik gebruiken om een schotel en een antenne op een kabel te combineren en binnenshuis weer te splitsen. Bij googlen kom ik bij een diplexer terecht. Maar welk type moet ik binnen en buiten gebruiken zonder veel signaal verlies. 4 december 2016 aangepast door OmePeter
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 De kabel gaat tot 872Mhz en de schotel begint bij 950Mhz tot 2150Mhz dus een versie kopen die op deze 'kantelfrequentie' werkt.. Je hebt ze heel goedkoop tot aan Spaun.. De demping is heel gering ondat de frequenties elkaar niet eens overlappen.
Sprietje Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 Beste OmePeterJe moet in ieder geval een diplexer hebben die de voedingsspanning door laat anders krijgt de lnb geen voeding.Je kunt voor het koppelen en splitsen dezelfde diplexer gebruiken. Je gebruikt hem binnen alleen omgekeerd.Je kunt binnen ook een inbouwdoos nemen i.p.v. een diplexer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen