Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik kom er niet meer uit dus wil graag wat weten.

Wij hebben onze schotel alleen nodig in spanje hij staat dus nu thuis niet opgestelt,wij komen aan in spanje 6 januari nu heb ik afgelopen zondag de schotel opgezet met onze smartcard we hebben een half uur gewacht en hebben op alle zenders beeld perfect.

Nu heb ik mail gestuurd naar canal digitaal die zeggen dat alleen deze maand de smartcard blijft werken.

Klopt dit moet ik dan in nederland voor ik weg ga weer alles opnieuw activeren

Of kan dit ook in spanje of is dit voldoende wat ik nu gedaan heb.

Vind dit alles zeer verwarrend.

We hebben dit al jaren en altijd december geactiveerd en in januari deed die het dan.

Wie kan mij wat duidelijkheid geven want ik wil in spanje wel graag beeld hebben.

Hartelijk dank


  • Moderator
Geplaatst:

Doorgaans is een kaart met een activatie 2 maanden geldig.

Na die datum heeft een kaart een nieuwe activatiepuls nodig, iets wat die doorgaans binnen enkele minuten krijgt indien je afgestemd bent op een van de zenders van Canaldigitaal.

 

Dus gewoon je kaart in de ontvanger stoppen en even geduld betrachte.

 

Je kan ook via internet in Spanje je kaart heractiveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

 

We hebben dit al jaren en altijd december geactiveerd en in januari deed die het dan.

En waarom denk je dat het deze keer niet zal werken dan ?

 

-edit-

Maar inderdaad, de activatiepuls is 2maanden geldig. Ik weet niet welke ontvanger je gebruikt, maar bij de ontvangers van CanalDigitaal zie je in de menu-instellingen iets van Informatie staan over de gebruikte ontvanger/kaart. Hier staat meestal bij vermeld hoelang de activatie op die kaart geldig is. Bij mij op de DSR8121 is deze tot 31/01/2017 'geactiveerd'.

aangepast door TheEnforcer
Geplaatst:

Daar kan ik niet meer op kijken zoals ik al schreef heb ik de schotel en de ontvanger niet meer aan staan.

 

Heb een digital satellite hd reciever sat 801.

 

Ik twijfel zo omdat ik op de site zie staan 1 maand en nu kreeg ik weer die mail en die zegt weer alleen deze maand nog,dus al met al zo verwarrend snap je

  • Moderator
Geplaatst:

Wat staat er in die mail, is die van Canaldigitaal?

 

Maar ook wanneer de kaart niet meer geactiveerd is bij aankomst in Spanje, ook daar is die binnen 10 minuten weer van beeld voorzien.

 

Bij mij staat de administratie datum van mij kaart op 28 januari 2017

De PBM datum staat op 2 februari 2017

 

Waarom zou dat bij jou anders zijn of is je abonnement opgezegd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja die mail is van canaldigitaal.

 

Nee mijn abonnement is zeker niet opgezegd.

 

Maar ik ben wat gerustgesteld dank jullie wel

Geplaatst:

Zag nu dat je vroeg wat er in de mail stond

 

dit staat in de mail

 

U geeft aan dat u naar spanje gaat en van te voren u smartcard wilt heractiveren

na heractiveren blijft uw smartcard ca 1 maand werken in dezelfde maand van heractivatie.

 

Vandaar die verwarring bij ons

  • Moderator
Geplaatst:

lijkt mij geschreven door een medewerker die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.

Mijn kaart is geactiveerd tot 2 februari.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...