Ga naar inhoud


Ziggo activeert geen smartcards meer?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wilde een smartcard activeren en kreeg te horen van de medewerker dat ze sinds kort ermee gestopt zijn...Wel jammer want nu ben ik genoodzaakt hun eigen hardware te gebruiken....:(


Geplaatst:

Lijkt me erg sterk, gewoon nog een keer bellen?

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Geplaatst: (aangepast)

Tot en met de derde kaart zou je dat via Mijn Ziggo zelf moeten kunnen doen.

Wel in vm. Ziggo-gebied.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst: (aangepast)

Ze zeggen dat het net ingegaan is. Sinds 6-12... Ik gaf aan net zoveel betaald te hebben voor de smartcard. De medewerker heeft vervolgens 10 euro korting gegeven op mijn volgende factuur, als coulance. Ook toen ik vroeg waarom ik online de kaart gewoon kan toevoegen kreeg ik te horen dat die functie niet werkt en ook is uitgeschakeld.

aangepast door Sambir
Geplaatst:

Nou, da's mooi @#$ dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ze zeggen dat het net ingegaan is. Sinds 6-12... Ik gaf aan net zoveel betaald te hebben voor de smartcard. De medewerker heeft vervolgens 10 euro korting gegeven op mijn volgende factuur, als coulance. Ook toen ik vroeg waarom ik online de kaart gewoon kan toevoegen kreeg ik te horen dat die functie niet werkt en ook is uitgeschakeld.

De kaarten kostten iets van €25,-. Maar wat te denken van je Humax'en, Samsungs, Cisco-boxen, CI-modules ed.??

Verkopen aan een Zeeuw of iemand in Caiway-gebied of alleen nog maar FTA kijken.

In het laatste geval zou ik (als je alleen Play Start hebt) dit terugstellen naar Kabel-TV, scheelt €6,25 per maand voor zenders die je met je eigen apparatuur toch niet kan zien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ik heb voor de zekerheid nog een keer gebeld en ze activeren dus geen kaarten meer die jij niet van ziggo hebt ontvangen.

 

Ze begon al gelijk over of ik naar het nieuws heb gekeken over fraude dat mensen plegen met de kaarten bla bla. Daarna zei ze dat ik maar een ci module en kaart van hun moet nemen tegen maandelijkse bijdrage. Jammer hoor...

Geplaatst:

als je ze moeten volgens de wet 10 jaar ondersteuning geven op onderdelen en hardware wat je bij hun gekocht hebt, volgens mij is dit een wet uit brussel

Geplaatst:

Dit is inderdaad een paar dagen geleden voor het eerst gemeld op het ziggo-forum en daar bevestigd door een ziggo-medewerker. En zoals ik het begrijp gaat het dan om 2ehands kaarten die al geregistreerd zijn geweest. 

 

quote:  "Gebruikte smartcards mogen niet doorverkocht of heractiveert worden.


- Heb je een nieuw pakket (connect/play)? = Geen smartcards behalve huur (max 5 dtv producten).

- Heb je nog een oud Ziggo pakket (Geen UPC pakket)? = Max 5 dtv producten inclusief nieuw gekochte smartcards (nog niet eerder geregistreerde smartcards!)."

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Geplaatst:

Nou, toeval of niet.

Mijn reserve box (staat weinig aan), had nog 7 entitlements die eind deze maand zouden aflopen, terwijl de hoofdbox de kaart nog op ergens op eind feb 2017 staat.

Reserve box aangezet, gaf gewoon beeld op de extra zenderpaketten. 2 uur later eens kijken, entitlements nog niet geupdate (nog steeds beeld). Beetje ongeduldig, log dus in op mijn Ziggo, probeer de kaart handmatig te heraktiveren. Half uurtje later nog eens kijken, beeld stil, alle actieve entitlements ineens weg van de kaart !!!

Waar ik eigenlijk TV Extra, HBO en Film1 zou moeten hebben, staat er nu alleen nog maar 7FFD, FFD8 en 7FFE op.

Herinner me opeens dat ik ooit eens EMM had uitgezet op de hoofdbox, die ga ik dus voorlopig nog even niet aanzetten.

Nog even als cross-check, 2e kaart in hoofdbox gestoken (geen beeld), en 1e kaart in reserve box nu met EMM uitgezet, en direct weer beeld.

Dat gaat morgen een stevig gesprek met Ziggo worden, want zeker niet dat ik die huur troep door me maag laat schuiven.

Geplaatst:

Bij mij was de eerste ci+ module gratis omdat ik geen Horizon box heb. De tweede was 2 euro per maand. Valt toch wel mee.

Ze doen het goed in mijn HD51.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Geplaatst:

gek dat iedereen straks weer illegaal gaat kijken....

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst: (aangepast)

Ik kijk net in mijnziggo en daar staat inderdaag

 

"

Extra smartcard toevoegen

Het is op dit moment niet mogelijk om je smartcard te activeren. Bel met de Klantenservice 0900 - 1884.

"

 

Terwijl ik er maar 2 heb.... Straks eens bellen

 

Eerlijk gezegd, komt het niet onverwacht, ze hadden de losse verkoop al stopgezet. Daarom had ik er voor mijn account al 1 extra bijgekocht (en onlangs nog 1 gekregen die nog actief is) en 2 bij mijn ouder geactiveerd. We gaan daar geen 2 euro per maand voor betalen.

 

Maar belachelijk dat het niet van te voren aankondigen

 

Net even bij mijn ouder gekeken, maar daar zijn de extra kaarten weg

aangepast door jeanj

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...