Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de site van CanalDigitaal bij nieuwsberichten is het volgende te lezen:

Op dinsdag 13 december biedt CanalDigitaal een software-aanpassing aan voor de satellietontvanger Philips/M7 DSR 7141.

Met deze aanpassing lopen de ontvangers minder vaak vast. De instelling met betrekking tot de weergegeven resolutie (beeldformaat) op het tv-scherm wordt automatisch aangepast van de instelling ‘automatisch’ naar ‘1080i’. Wij vragen van gebruikers om deze instelling achteraf niet handmatig aan te passen.

De software-aanpassing zal worden ingeladen nadat u het apparaat uit stand-by haalt. Op het moment dat de software-aanpassing wordt ingeladen zult u merken dat er geen zenderinformatie wordt weergegeven op de display van uw ontvanger. U ziet twee streepjes die in de rondte draaien op de display. Kort daarop krijgt u een melding op uw tv-scherm dat de ontvanger de software-aanpassing inlaadt. Dit zal zo’n 10 minuten duren. Wij willen u vragen het inladen van de software-aanpassing niet te onderbreken door het apparaat van de stroom af te halen of het standby te zet.

Geplaatst:

Als ik zo eens lees is het enkel maar een aanpassing van een instelling die gesuggereerd werd als (tijdelijke)oplossing terwijl sommigen aangeven dat met die instelling op 1080I de ontvanger nog altijd vastloopt.

Geplaatst:

Elders lees ik:

Ik kreeg vandaag een email van CD , de nieuwsbrief van december, maar geen woord over de update. Toen ik vanmiddag de tv aanzette bleef het beeld op zwart en bij de ontvanger bleef het ledje op rood met daarnaast 4 blauwe streepjes. Dacht dus dat de ontvanger bleef hangen. Toen ik de stroom eraf haalde en weer in deed startte de software update. Ik blijf het vreemd vinden dat in de nieuwsbrief dit nieuws niet word vermeldt. Dat was toch een mooie kans.

Dat hadden ze inderdaad beter moeten communiceren want het is niet handig om de spanning af te zetten als hij met een update bezig is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...