Ga naar inhoud


Laatste WIN 10 update, spontaan geen internet toegang meer.


Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Na de laatste win 10 update krijg ik regelmatig van gebruikers te horen dat ze plotseling geen internet toegang meer hebben.

 

Het resetten van de netwerk stack zou het probleem oplossen.

 

Start – uitvoeren – command.exe (als administrator)
netsh winsock reset catalog.log
netsh int ipv4 reset reset.log
 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.


Geplaatst:

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ondanks alle updates vloog vanmorgen ineens de lan verbinding er hier uit bij windows 10, de fout zit er schijnbaar nog in. De kabel eruit en er weer in loste het euvel op. Hopelijk blijft het hierbij want ook eventuele downloads breken af en dat is niet zo fijn.

Geplaatst: (aangepast)

vreemd hier geen last van win 10 pro versie 1607builid 14393.576

merk wel dat de db niet meer te bereiken is met de fizilla  na de update heb nu dcc dat werkt wel prima

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Blijkbaar gaat het enkel over LAN verbindingen die moeilijkheden geven.

Draadloos zou geen problemen geven.

 

Ik ken er waar ze twee keer de modem hebben moeten vervangen voor het terug werkte ?!

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

  • Moderator
Geplaatst:

Het modem is het probleem niet.

Alleen wanneer je het modem vervangt zal ook het lan ip adres veranderen, en gaat je internet op die computer weer werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

 

 

Alleen wanneer je het modem vervangt zal ook het lan ip adres veranderen, en gaat je internet op die computer weer werken.

 

Ik vond het ook raar, maar zelfs de mensen bij Proximus kregen het niet meer aan de praat.

 

Daardoor dat ze de modem twee keer hebben laten vervangen.

Bij de eerste werkte het ook niet.

 

Draadloos werkte alles wel.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

  • Moderator
Geplaatst:

Je had ook de kabel kunnen omsteken op een andere lan poort, grote kans dat het dan weer werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zou het ook zo gedaan hebben, maar als de helpdesk van Proximus het al niet weet....

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Helpdesken weten wel meer niet, die gaan enkel maar het rijtje af wat op hun beeldscherm staat, valt jou probleem daarbuiten weten ze het allemaal niet meer.

 

Bij mij was juist het eerste wat opkwam de kabel eruit te trekken, en dat was dan ook de oplossing.

Geplaatst:

Een echte helpdesk werkt niet met "rijtjes" (belscript) en kunnen 80% van de problemen oplossen. De meeste helpdesken zijn echter een soort callcenters zonder enige kennis van zaken

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...