Ga naar inhoud


Lekker slim


Sprietje

Aanbevolen berichten


Nou Mojo, ik heb er toch wel iets van geleerd want ik wist niet dat er zulke domme mensen bestonden.

Ik vraag me werkelijk af wat die al die jaren op school gedaan hebben.

 

Dan heb je weinig levenservaring. Ja er bestaan hele domme mensen maar er zijn ergere dingen. Zoals bijvoorbeeld TV zenders die die dommigheid uitbuiten en mensen te kijk zet omdat deze te dom zijn om dat te begrijpen.

 

Vandaar Retards Television Luxemburg

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen rechten om dit te kunnen zien sprietje

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk weten deze meiden dan ook niet dat de lichaamstemperatuur van een mens 37 graden is en dat het met hun bewering dan altijd staat te koken.
Mogelijk weten ze ook niet dat hun glaasje prik wat op tafel staat bij de meeste huishoudens dan ook staat te koken.

Smetje, in dit programma "Lekker slim" van RTL5 werd deze twee meiden gevraagd bij welke temperatuur water bevriest en bij welke temperatuur het water kookt. Ze werden het er samen over eens dat het bij -5 graden bevriest en bij 20 graden kookt.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo is het dan 

post-41606-0-98714300-1481800681_thumb.png

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het dozijn eieren in herinnering :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Werdt er in het filmpje gevraagd bij hoeveel graden?

 

Of bij hoeveel graden Celcius?

 

Indien Celcius werd weggelaten kan -5 en 20 goed zijn, er wordt dan niet aangegeven met welke eenheid en referentie men meet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja... was er vroeger (20 jaar geleden) zo'n campagne als slimme meiden en techniek ... :whistle:

Zelfde uitzending (weet alleen niet of het dezelfde dag is) ook een behoorlijk interessante vraag:

 

zoals te verwachten gaat deze meneer helemaal over de rooie op social media :huh:

Snopper

post-30756-0-95717200-1481802635.jpg

aangepast door snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dames hebben beide vragen goed beantwoord. Iemand die denkt dat ze het niet juist hebben mag hier uitleggen waarom.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

400px-Damplijn_Water.jpg

Slimme dames...?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...