Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien niet helemaal domotica, maar toch... Mijn vrouw heeft nieuwe strijkbout gekocht. Hoeft geen temperatuur meer in te stellen. Smart technologie. Herkent dus kennelijk het type weefsel. Ik vraag mij af hoe dit werkt.

Geplaatst:

Op geluid! Als je vrouw begint te vloeken weet die strijkbout dat de temperatuur te hoog was.

:D

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Water lekken kan meestal een gevolg zijn van stoomtemperatuur die niet hoog genoeg is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Smartstrijkijzer is gewoon met een elecktronische temperatuurregeling en stoomregeling uitgevoerd tegenover een mechanische thermostaat dewelke een afwijking kan hebben van enkele graden dus eigenlijk nog geen echte vooruitgang maar wel mode verkooppraatje

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Smartstrijkijzer is gewoon met een elecktronische temperatuurregeling en stoomregeling uitgevoerd tegenover een mechanische thermostaat dewelke een afwijking kan hebben van enkele graden dus eigenlijk nog geen echte vooruitgang maar wel mode verkooppraatje

Lijkt mij ook, maar bij vorig strijkijzer moest je temperatuur of type weefsel zelf kiezen, en bij dit strijkijzer zit zelf instellen er niet meer bij. Op een of andere manier past hij dan toch de temperatuur zelf aan.

• Moderator
Geplaatst:

Wat voor merk en type is het?

Steve of Columbo heeft misschien het schema en kan er dan iets meer over vertellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wat voor merk en type is het?

Steve of Columbo heeft misschien het schema en kan er dan iets meer over vertellen.

Tefal smart protect FV4970EO. Maar hij gaat terug, want hij lekt naast de stoomproductie ook water, en de temperatuur lijkt nogal te wisselen. Vrouw ontevreden, en wil weer een ouderwetse die ze zelf kan instellen.

Geplaatst:

Lijkt mij ook, maar bij vorig strijkijzer moest je temperatuur of type weefsel zelf kiezen, en bij dit strijkijzer zit zelf instellen er niet meer bij. Op een of andere manier past hij dan toch de temperatuur zelf aan.

Hoop je.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Rowenta heeft wel goede spullen ;)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb ook een smart strijkijzer.

hij is zo slim dat hij vanzelf in de kast blijft liggen :)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...