FtoA Geplaatst: 21 december 2016 Geplaatst: 21 december 2016 Leuk zo'n zenderlijst, maar hoe voeg ik NPO dat via DVB-T binnenkomt toe?
Moderator ceesv Geplaatst: 21 december 2016 Moderator Geplaatst: 21 december 2016 Heb je dan een DVB-T ontvanger? Het is DVB-T of DVB-C, tegelijk gaat niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
FtoA Geplaatst: 21 december 2016 Auteur Geplaatst: 21 december 2016 Heb je dan een DVB-T ontvanger? ja en 2 dvb-s
fbouwman Geplaatst: 21 december 2016 Geplaatst: 21 december 2016 Doe gewoon een scan op je dvb-t tuner. Dan ga je naar bouquet Last Scanned. Vandaar toevoegen aan je gewenste bouquet. Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
FtoA Geplaatst: 21 december 2016 Auteur Geplaatst: 21 december 2016 Doe gewoon een scan op je dvb-t tuner. Dan ga je naar bouquet Last Scanned. Vandaar toevoegen aan je gewenste bouquet. Bedankt fbouwman , ik hoop het apparaat voor het weekend te ontvangen. Is mijn 1e E2. Kan ik dit binnen openATV5 op de STB regelen of dien ik de scan gegevens op de pc in Dreamset toe te voegen?
fbouwman Geplaatst: 23 december 2016 Geplaatst: 23 december 2016 (aangepast) Kan allebei. Als je maar een paar zenders hebt gaat het prima via de box op je TV. Als je significant wilt gaan sleutelen beter offline via Dreamset of DreamboxEdit 23 december 2016 aangepast door fbouwman Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
FtoA Geplaatst: 25 december 2016 Auteur Geplaatst: 25 december 2016 In WEBIF zie ik de Terrestrial - Zenders staan.Maar kan ze niet downloaden via EChannelizer of Dreamboxeditor.Die programmas tonen enkel de 2 satelliet tuner zenders.Hoe krijg ik de Digitenne zenders toch in deze programmas om ze verder te verwerken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen