Ga naar inhoud


Downloaden


MrDish

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Nu spotnet zelf is een drama de laatste maanden. Direct takedown van de posts. Nu er zijn genoeg goede fora bijv place2home waar je met usenet terecht kunt.

De poster zegt echter games te willen downloaden maar heeft geen idee hoe of waar te beginnen. Gratis wil iedereen maar je zult toch wat moeite moeten doen om het uit te zoeken.

Alles staat ook perfect uitgelegd op vele plaatsen.

Voor die paar euro dat usenet per maand kost ga ik niet lopen kloten met torrents en dergelijke. Games via torrents downloaden? dan begin al maar eens met een goede virusscanner te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je Google eens. Limewire is al tig jaar niet meer actueel.

 

Picotorrent en Tixati worden veel genoemd. Je mag zelf uitzoeken of ze betrouwbaar zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je betaalt er toch niet voor, hoe kan je dan een kat in de zak kopen.

 

Bij torrents ga je geen garantie krijgen, je zal altijd het risico lopen dat je alles op je computer kwijt raakt of dat ze er vandoor gaan met je bankgegevens.

 

De tip, hierboven gegeven, om een losstaande computer te gebruiken is zo slecht nog niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoeft niet gelijk zo brommig te doen.

ik kom net kijken (op dit gebied) ,en vraag naar jullie mening.

hou niet van :een kat in de zak.

 

Mvg

 

Als je geen kat in de zak wilt kopen dan is het kopen van die games het veiligste.

En bij gratis spellen heb je altijd reclame want ik hoop denk dat het om de gratis spellen zoals candy crush gaat.

Alles anders is illegaal en dat mag niet (hier).

Aan illegale praktijken werkt sat4all niet mee.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...